selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 29 Mei 2011

::CUTI SKOL=MUSIM BEKWOH::

Assalamualaikum
selamat pagi semua

sedang bersiap-siap untuk ke kenduri kawin ka?
kalu oghe klate royak "BEKWOH"
saya pun sekejap lagi akan ke jengka 2
kawan satu skol akan berkahwin

tapi memang menjadi rutin
asal tiba cuti skol sahaja
ramai pasangan akan berkawin
maklumlah time cuti skol
semua boleh pulang ke kampung
sanak saudara sahabat handai

kalau dalam perjalanan pulang ke kampung ajo
sepanjang-panjang jalan pasti ada kon
jalan kiri kanan penuh ngan kereta paking
dan itu pasti ada majlis kawin..ehhehe

kepada semua pasangan
yang ingin melangsungkan perkahwinan
selamat pengantin baru
semoga majlis  berjalan lancar
dan sambutan meriah

p/s: teringat zaman kawin semalam..oppsss 12 tahun lalu

12 Rajin Komen:

apik pehe berkata...

hehehe..bab kater member apik..musim mengawan sudah bermula

~izan~ berkata...

oo bekwoh tu kenduri kawen ek..kalau perkataan tue stand alone tnpa ayat lain mesti izan ingat menda lain hehe

chemay berkata...

rase macam baru kahwin ye?
hehe semoga kekal rasa macam tuh sampai bila2.
amin.
:)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

heheh...ada jemputan tapi sume jao2..

dyea irdina berkata...

selamat berbewoh...sedap la dia leh mkn gulai kawan..nasi minyak nasi beriani...kita tgk je la...32days to go...baru leh mkn mcm2

ieda berkata...

ooooooo berbewoh tuuu .. ooooo baru tahu ekkeke :)
selamat lah kak .. saya punnn tu yg x online 2-3 ari nie huhuhu

farah fauzi berkata...

musim bekwoh...i loike..

Sofya berkata...

ooh tu maksud bekwoh..
tapi bestkan kenduri, kat umah dh xberasap la..he3
kenduri kat kg best.. ada gotong royong.. kupas2 bawang, potong2 daging semua... meriah..

MamaEma berkata...

memang musim bekwoh ni,,,tu pasal kelik smeta marin...nok kelik pulop hari jumaat ni...hari ahad gie kuantan..saing abe wat kenduri....

diana berkata...

peliknya sebab
saya langsung tak dapat undangan kawen
kali ni..
tak de kawan2 yang nak kawen sebenarnya..sedara mara pun ramai nak kawen lepas raya nanti..
sekarang tak de..

♥cmª shIemª♥ berkata...

hehe..meme musim bekwoh kak..cma kak cni penuh invitation..

chichi berkata...

sedapnye..cekodok jangung...tetiba je teringat nampak jagung ni..hehehe