selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Khamis, 5 Mei 2011

::RON 97::

Assalamualaikum
selamat malem semua

tengah fikir pasal minyak naik ka?
jangan naik minyak sudaaaa..huhu

sebuah kete saya guna minyak ron 97
ternyata perfomance lagi mantap
tetapi asyik naik aje reganya
saya terpaksa beralih arah
tak menahan wehhh!!!!

harap-harap selepas ini
ron ini turun la sket
konpommmm ramai akan merujuk semula
macam saya jugak..wakakkakaa

p/s: kene beli kete guna sistem solar ni..hehehe..ada ka?

16 Rajin Komen:

ubi berkata...

kereta guna sistem solar x pecut laju la!..

JaJa'Z berkata...

kito guna minyok gas jek..hehhehe

Eliza berkata...

sekali dia sudah naik, mana mau turun lagik. huhu...

kalo boleh isi minyak masak pun orait gakkan? sekali isi boleh round the world..

eelobor berkata...

hahahaha....bila lah nak turun lagi eh? kalau turun tuh, mesti ada muslihat di sebaliknya.

Citarasa Rinduan berkata...

rasanya.. kalau ayu ejas. minyak gamat jadi minyak kereta..
nak beli tak????

seliter rm 0.90 jer... hehehe

Solihin Zubir berkata...

keh.. keh.. keh..
asyik naik je ni..
tak pernah nk turun..

diana berkata...

mana boleh turun dah sarah..
kalau dah naik tak kan turun dah..
kecuali kalau kita turunkan najib..
op!!!tersasul..
hehehe

apik pehe berkata...

tu la kak weh..motor apik guna 97...kalo guna 95..semput nanti..adehhh..naper la diorang naikkan 97...

kakyon berkata...

dah naik, tak turun dah..

munna berkata...

ron 97 tu mmg asyik naik je kak ... munna pun tukar yg 95 dah

ShErA berkata...

sama la kak... mak shera pun tukar guna ron 95 sekarang... asyik naik harga je... mana tahan...

nba-Nur berkata...

Memang guna Ron95 je.. Jimat sikit..

Azhariah Zuber berkata...

ish naik lagi ke..yg pelik tu tak canang pun dlm berita kaw kaw

Hanis Azla berkata...

ha..ha.. betullah kak.. klu harga turun baru boleh rujuk semula dgn ron976 tu..

MommyAqil berkata...

Samalah..saya pon guna RON 95 je..tak mampu..kalo ter isi ROn 97 je mesti rasa rugi yang teramat sgt..hukhkhuk..mahal bebenor..

SYaMiLa berkata...

sya pun guna RON95...minyak skrg semakin menjadi2 kan naiknya....huhuhu