selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Rabu, 4 Mei 2011

::MAK TERLUPA NAK..HUHU::

Assalamualaikum
selamat pagi semua

ini entry segera
saya baru mendapat meset
daripada nursery : "susu sarah akak lupa eh?"

wahahaha..saya ni kalau pagi-pagi
memang kelam kalibut
dalam kepala memang ingat semua
yang hendak dibekalkan kepada mek sarah

tapi jika masa kita hendak ambil
setiap benda yang kita hendak itu
tiba-tiba ada anak-anak kita panggil ke hape
KONPOM kita akan lupa benda yang kita hendak ambil
betul tak?..saya biasa begitu..huhu

itulah sebabnya pergi dapur hendak ambil susu sarah
dan angah panggil bagtau dia sudah ambil kunci kereta
mak dah lupa dah gapo nok amik kat dapur..huhu

sudahnya sekarang
kene balik rumah
ambil susu sarah sepaket
bekalkan kepada nursery..

sian anak mak mek sarah ni
ce layan pic dia yang dicilok
dari blog kalamhati...hehehe
ambo looiikkkeeeeee demo tau


p/s: asik lupa ni sb termakan byk semut kot..heheeeee

24 Rajin Komen:

LYAfrina berkata...

hehehhee.. pagi2 selalu kelam kabut & agak kecoh.. msti ada mde j y terlupa.. sama r cam saya.. pagi tu agk kelam kabut sket,,, nk bersiap lagi... kalo ank tjaga,, nak pujuk rayu lagi & mcm2 la.

~izan~ berkata...

bwtul sgt tu kak...anak2 mesti diutamakan tp kdg2 kita ni selalu la terlupa benda2 penting.izan nibalik rumah mak,selalu lupa nk bwk huggies arissa..sokmo la kena beli lain hehe...

comel tol dak sarah ni =D

Zue AnnaLeeya berkata...

saya pon sokmo lagu tu kak... beso ar pagi2 kelam kalibut sket... pastuh pese ko laki ar mitok tulong htr susu anok ko taska... hahaha... sayo nih berehi make palo ike.. tuh jadi gitu kot... muahhhaaa...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

dah tu akak pergi hantar la ni ye...nanti tak pasal2 menangis anak akak..cian tak dapat susu..

Ati Masrif berkata...

salam cikgu,

biasalah tu orang pompuan ..banyak
benor dlm kepala ni nk buat sekali gus..
akibatnya ada yg tercicir

lagipun dah byk putus uratkan ...hehe

ieda berkata...

hahahahh akak saya pun sama ..
bila pagi2 .. nina akan ambilkan kunci umah letak dlm kete ..
bila suatu hari dia suh saya .. saya suh dia balik ..

last2 x ambik kunci umah .. kami dukk lah kat luar nunggu ke cik abee huhuh .. dah 2x kena mcm tuu ..
sbb nyer bila dah suh amik ada pulak ayat lain kuar .. terus lupeeee huhuhu

Hanis Azla berkata...

selalu juga lupa yg macam tu.. mmg bayak termakan semut kot.. he..he.. sian mek sarah comey tak dapat minum susu yer.. takpe2 kejap lagi mak dtg hantar..

zih@n berkata...

sy pn kdg2 tu cepat sgt pelupa smpi suami kata "rasanya abang tak pernah bagi makan semut, tapi kenapa pelupa sgt ni"..hehehehe..semut juga disalahkan...
memang pantang kena tegur bila nak ambik or buat sesuatu..,nti mula la berdiri mcm patung smbil fikir balik nak buat apa...yg truknya mmg xingat lgsg...kena bt replay balik, cthnya kalau dtg dr dlm bilik n nk ambik brg kat dapur, kena pegi masuk bilik balik n fikir..truknya la rasa...kiki

ShErA berkata...

kesian kak sarah... mesti penat betul kena berkejaran balik nursery...

MommyAqil berkata...

Saya pon selalu je terlupa..kengkadang pon kena marah ngn huby sebab benda simple pon takleh nak ingat..huhhu..Banyakmkn smeut kot kan Kak sarah..

makdara TERdiva berkata...

pernah dulu, anta anak pergi rumah babysitter pastu terbawak pampers pergi kerja..haru dibuatnya

Eliza berkata...

saya duduk rumah pun selalu lupa nak bagi Farah minum susu. Bila dia merengek2 baru teringat.

Ini semua semut punya pasal lah nih.hahaha...

apik pehe berkata...

hehhee..kak makan semut masak aper?masak masam manis atau goreng gitu2 jer?hehhehee

kakchik@ella berkata...

sesekali lupa tak pa mek. jgn lupa ari2 tau .. mau kurang vitamin mek sara tu nnti. huhu ..

zaidah berkata...

kekadang ape yang kita fikirkan tak sama ngan ape yang kita buat...pastu terkocoh2 pepagi...memang biasanyer terlupa terus....

bersama kak Es berkata...

mak mak ni asyik lupe jek.
tapi time solat jap gi..suma ingat

waduuhh si setan tu bagi info lak !

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

letak byk sikit kak kat nursery..klu lupa bawa pun dah ada stok kat sana..huhu.sian akak.

diana berkata...

kesian mek sarah..
masa saya jaga nurin dulu selalu jugak ayah dia tertinggal susu..
mujur susu dia sama dengan maisara..
jadi tak la mak dengan ayah dia risau je..nak balik ambik memang tak dan la..jauh tempat kerja depa..

eelobor berkata...

aiii mok nih...muda tran tang tang pom pelupo dosss

Cikgu Nurin berkata...

guane mung...gitulah org pompuan nih...pagi2 berjalan mcm berlari..superman kalah...

En iLham berkata...

haha
saya pun mcm tu jugak
lagi parah kalau dah sampai UPM dari mersing baru teringat ade barang yang tetinggal
mase tu lantak pi je lah
haha

sarah-najwan berkata...

lya:
tu la..mak jugak yg bz..si ayah relak je ambil towel mandi..huhu..

izan:
seb baik skol akak ngan tmpat nursery dekat..hehe

zue:
palo ike sedak apo..wakakakka..probnyer hubby ambo gi awl jugok..lagi jauh dok gebeng nok kelik..


awe:
terpksa anta la awe..sian mek sarah...huhu

ati:
hehe..4 kali doh..byk urat da hilangnya..

ieda:
tu la..napok gayo pagi..no talking2..hahhahaa

hanis:
semut gak salohnya...saya gi anta susu tu..

zihan:
tang mcm patung tu yg kerap..dok mikir gapo nk amik kan..huhu..last2..lupa terus..

shera:
tu la..keje seorg ibu..

mommyaqil:
tu la..org xkena xtau..hubby kita bukn cam kita ..terkejar2..

MDT:
hehe..tu parah tu..bukak beg tgk diapers baru igt xberi ke anak kan..

eliza:
hahahaa..saya pom lupa..sarah asik mitak je..baru igt..hehe

apik:
makke metoh jah..:)

KCE:
sesekali je..aritu lupa botol susu..hehee

zaidah:
tu la..otak xlink ngan tgn..huhu

kak es:
mak byk mende nk buat nak..nk wat camne...huhu

LM:
mmg letak byk terus..ni kes da abis stok..

diana:
biasakan ibu terlupa gtu..nk wat camne..igt mmg igt..tapi bila byk mende nk urus..cenggitu jadinya..untung gak susu sama..kat nursery sarah pon ada susu sama...kalu lmbt anta..dorang musti hutang susu budak lain..

eelobor:
xdok mudo mano doh eelobor wey..tuo doh..hahhaa

nurin:
tu la..kalah superman..

syamil:
kalu cam awk..xde nk patah balik syamil..teruskn aje...

Cma Shiema berkata...

kak zia..cma pom ade penyakit lupa ni..huhu,,,

Kalamhati berkata...

huhu sindrom kebanyakan ibu2 nih..hehe

ambo mintok izin nk edit pic sarah deh..anak buah ambo nk wat profile pic..hehe