selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 9 Mei 2011

::KEK | HARI LAHIR DAN HARI IBU::

Assalamualaikum
selamat pagi semua
ramai ibu pagi ini tersenyum lebar
almaklumlah semalam diraikan
sempena hari ibu

semalam juga saya mendapat kek
saya sendiri yang tempah
dan saya sendiri yang mengambilnya
jadi tak ada surprise cake..hehe
kek ini ditempah daripada blogger comey lote-->IZAN

yang menjadi meriahnya
kek chocolate indulgence sebutir itu
disambut oleh 4 orang sekali harung
hari lahir mek sarah + najwan+ along
dan sempena hari ibu-->untuk sayalah :P
dasar penjimatan betullah!!!!!
inilah kek yang sangat sedap itu..keh3
[nati boleh order lagi izan deh..geng kuantan nih]

bagi sesetengah orang
setiap hari istimewa
wajar disambut secara rasmi
mesti ada kek atau hadiah
dan mesti pada tanggal berkenaan

tapi saya dan keluarga sudah biasa informal
perkara yang penting ialah
walaupun sepatah ucapan
dalam nada bergurau atau biasa-biasa
itu sudah cukup mengujakan
perkara yang diharapkan ialah
kami akan kekal bahagia dan harmoni sentiasa

setiap orang bolehlah
memilih dan membiasakan diri
dengan sambutan yang terbaik untuk mereka
lain orang lain pendapat

p/s: yang sebaknya..huk huk..hubby kat bangi semalam..diriku dengan 4 askar ajo makan kek itu..huhu

27 Rajin Komen:

Eliza berkata...

1st!!! Selamat besdays dan Selamat Hari Ibu...

Semoga awak sekeluarga dilindungi Allah dan ceria sentiasa...

sarah-najwan berkata...

hoyeh..rajin nk reply komen pagi ini...tenkiu eliza...selamat hari bu jugak utk awk deh...mana citer sal hari ibu awk?..nk baca nih..hehee

Hanis Azla berkata...

Betullah kak.. sambutan dan keraian tidaklah sepenting kebahagiaan yg kita kecapi.. tanpa sambutan pun kita tetap bahagia dgn kehidupan kita sendiri..

~izan~ berkata...

eh kak,takdok dah tiang tulisan hepi besday tuh dgn riben keliling kek hehe...

tak formal pun ok gak kak.izan pun byk tarikh2 istimewa celeb sorg2 tiap2 tahun,besday sndiri,besday anak2,anniversary,hari raya,asben tetap takde di sisi..sobs.

slmt hari ibu deh.jgn mcm2 haha

kayzie berkata...

setuju kak...surprise or ucapan istimewa tak semestinya tgg hari2 tertentu..but anyway hepi mother's day to akak..:)

Kak Amy berkata...

Firstly amy nak ucapkan selamat hari ibu kepada akak zia dan salamat hari lahir buat anak2 akak. Amy setuju dengan akak sambutan tidak penting tapi cukup la sekadar sepotong ayat tanda mereka mengingati tarikh penting itu.

NrlAidaHml berkata...

Selamat HAri ibu kaka n buat semua ibu2 di dunia ni..hihihi..Selamat HAri LAhir buat anak2 akak..tgk kek nampak sedappp..nyum nyumnyum...

eiela berkata...

selamat hari ibu,,takpe takde sambutan ke apa, yang penting kita ingat ibu dan walau sekadar ucapan pun besar maknanya buat seorang ibu.

Latest Entri :
Kera Pembawa Virus HIV

munna berkata...

selamat hari ibu kak...family munna asal ada sambut apa2 je ..mesti ada kek utk sambut

nazirulhazwan~ berkata...

slamak hari mok cikgu.hehe:DD

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

wahh..menarikk tertarikk..order ngan kak izan ke??
nyum2..kek coklat tu..
hepy beday utk anak2 akak..ngan selamat hari ibu juga..

kurus berkata...

huwaaaaaaaaaaa
huwaaaaaaaaaaaaaa

saya x dpt kek punggg .. anak2 siap cakap " ibu hari ini hari ibu ke ?? akak pun jawab .. aah lah koot huhuhuhu

adehhhhhhhhh selamat ari ibu buat saya lahhh ..
nak sikit kak kek tuuu huhuhuhu

sarah-najwan berkata...

hanis:
yg penting bahagia..jika buat sambutan jugak..anggap sbg bonus..

izan:
da buang dah..nk potong da tu..hehe
jika da biasa xpe izan..hehe

kayzie:
hehe..tenkiu deh..

amy:
tq amy..ikut diri masing2 la kan..jika hendak smbut..sambut la..xpa..

mommyaqil:
selamat hari ibu jgk deh..tq..mmg sedap..

eiela:
ye betul..

munna:
jika biasa gtu xpa munna..akak biasa yg informal ajo..hehe

nazirul:
timo kasih deh..

cma:
yer..sedap tau..tq deh..

ieda:
waaa...xpa..kek bila2 masa bole beli..kasih syg yg penting nya..

Tanpa Nama berkata...

hepi befday & hepi mother's day

nampak gayanya kita pun sama..ada 4 org sambut befday dlm bulan mei ni :)
jimat kek

eelobor berkata...

baca dari atas tuh dah hepi jer. masuk nok ending....sebok pulok rasanyo. huhuhuhu....sobar kak sobar

Azlan Strider berkata...

Happy Besday n Happy Mother's day kak..hehehe

Regards,
-Strider-

Ati Masrif berkata...

ooo..inilah kek yg kata semalam tu yek
ngancam betui...mesti sedap

kita dah biasa setiap hari jadi
mesti ada kek...di buat atau beli

Unknown berkata...

memang terliur melihatnya..:)

tadi dah tengok di fb, tengok kat blog lagi masih gak terliur..hehe

Unknown berkata...

hari ibu saya sambut hari sabtu..
hari ahad sambut depan tv dengan berguling2 je..
hahah...

saya sambut macam org lain je sarah..
ada kek..
ada makan2..
ada jalan2..
tu je..
sama dengan org lain..kan??

Izan Ishak berkata...

selamat hari ibu ye kak!

kami pun kalau sambut apa2 semuanya informal. tak pernah lagi nak buat majlis besar2. yg penting ingatan tu walau dgn sekadar ucapan kan....

wahida berkata...

selamat hari ibu kak...takpe kak, hubby tak de, lain kali ajak saya dtg umah mkn kek tu...ngeee...

Cikgu Nurin berkata...

Hi hi..sambut, beli makan sendiri..kan? kongsi ngan anak anak-anak pun meriah....

Farah Shamsudin berkata...

selamat hari ibu kak..
sedap kek tu.. feberet saya tu kak..

sarah-najwan berkata...

MDT:
wish 4 u too..tu la..skrg kene amalkan dasr ini..hehe

eelobor:
hahaaa..stended la kalu sedey gtu..

azlan:
tq deh..

ati:
mmg mengancam..rasa pom sedak..
kalu biasa gtu xpa ati..

yus:
hehe..kat blog lagi jelas storinya..

diana:
oo gtu..suka gak guling2 gtu..rehatkan badan..

izan:
tq izan..ikut keselesaan amsing2 la kan..hehe

wahida:
heehe..mai la..

nurin:
apa shj dgn anak mmg meriah..pakej suara membebel seklai..hehe

farah:
tq dik..mmg sedap..

Solihin Zubir berkata...

selamat hari ummi ye diucapkan buat akak...
smoga menjadi ummi yg mithali.. :D

Rozita Ceritaita berkata...

wah kek.... kak takde gambar belah dalam ke? mesti lagi best kan?

josephine jumawan caballo berkata...

Hai semua
Nama saya Josephine jumawan caballo, saya tinggal di orion bataan, phillipine. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu yang baik karina roland kerana membantu saya mendapat pinjaman yang baik setelah saya mengalami pinjaman pinjaman dalam talian palsu yang menipu saya untuk mendapatkan wang tanpa memberikan pinjaman, saya memerlukan pinjaman selama 2 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota orion bataan tempat saya tinggal dan saya jatuh ke tangan syarikat palsu di dubai yang menipu saya dan tidak menawarkan pinjaman kepada saya. dan saya sangat kecewa kerana saya kehilangan semua wang saya kepada sebuah syarikat palsu di dubai, kerana saya berhutang dengan bank saya dan rakan-rakan saya dan saya tidak mempunyai apa-apa untuk dijalankan, pada hari yang sangat setia kawan saya memanggil susan Ramirez setelah membaca keterangannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman daripada Puan karina roland, jadi saya terpaksa menghubungi Susan Ramirez dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Puan karina roland bahawa dia adalah ibu yang baik dan saya terpaksa menaruh hati dan saya menghubungi Puan karina roland dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan dilewati dan dalam masa 6 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah keajaiban dan saya harus memberi maklumat mengenai kerja baik Puan karina roland jadi saya menasihati semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Puan karina roland: (karinarolandloancompany@gmail.com) atau whatsapp sahaja +15857083478 dan saya jamin anda bahawa anda akan memberikan maklumat seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lebih lanjut soal Mrs.karina Rola dan emel saya: (josephinejumawancaballo@gmail.com) semoga Tuhan terus memberkati dan mengasihi ibu karina roland untuk mengubah kehidupan kewangan saya.