selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 23 Mei 2011

::PERSONAFIKASI::

Assalamualaikum

petang semakin berlari-lari
daun palma melambai-lambai
angin merdu berlagu sendu
matahari semakin memerah keringat

hati bagaikan menjerit-jerit
jiwa bagaikan menangis rindu
mata meliar memerhati
kebosanan menggigit ingatan
ingatan menerjah kotak khayalan

saya rindu anak-anak dan suami saya
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

p/s: baru nak masuk dua hari sehari setengah tu..huk huk

25 Rajin Komen:

EZAN IDMA berkata...

rindu yeee

Yasminhamid berkata...

siannya dia... ada beberapa hari lagi ni....sabar yer..

Papa Mifz berkata...

sabar yer kak...x beberapa hari lg jumpo la..;)

Kakzakie berkata...

Nanti bila anak memula nak masuk asrama lagilah macam tak tertanggung. Anak di asrama tak ada apa kita yg makan dgn airmata....

Kakak dah rasa semua tu....

MamaYatie berkata...

terlepas ketaapi..gi mana cikgu?kursus ker?cian mek sarah..

kakcik berkata...

Telefonlah mereka.

kakchik@ella berkata...

entry rindu rupanya. sabar cikgu .. rindu tu tanda syg. hihi

MamaEma berkata...

kan online...SKYPE je laa...ahaks...

tp sudah tentu tak sama kan..

wahida berkata...

saya pun masa kursus ari tu asyik teringat kat anak jer...huhu...

sabar ye kak...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

sian akak..sabar ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

sian akak..sabar ye

diana berkata...

la..
cemana nak sampai 5 hari ni..
heheh..
balik kejap untuk kiss2 tak boleh??
hehhehe

Pn DG berkata...

sekali sekala...ok apa...mcmana sarah...ok ke??

ShErA berkata...

sabar kak... sekejap je lagi... tak pun skype dgn family akak...

Azlan Hasan berkata...

rindu terhadap family mmg amat meyiksakan..5 hari kejap jer kak..hehehe.. :)

Regards,
-Strider-

azieazah berkata...

Kan dah kata... kan dah kata.

aduhai kecian diaaaa...

JaJa'Z berkata...

huk alohhhh..rindu yek..lain kali selit la sehelai kain pelekat suami gi de nunnnn

ieda berkata...

wa2 .. payoh nie ekekek .. sabor kak :))

eelobor berkata...

huhuhu....mesti kuat dok nengum des?

Acik Erna berkata...

sabar..tak lama tu..

Citarasa Rinduan berkata...

alamak..

nak tau tak, tiap hari nielah y terjadi pada diri ayu..
selalu rindu umai dan en zalie, walau dekat.. rasa jauh.. RINDU!!

SYaMiLa berkata...

waaaaaa....tolong kak sarah nangis....sabo2..kejap je tu..pejam celik...dh sampai 5 hari..masa utk pulang lak... ;-)

munna berkata...

sabar kak... dah 2 hari berlalu ..tinggal 3 hari je lagi..chaiyok .. chaiyok...

Gayahspears berkata...

rindu ya... nty balik lepaskan rindu akak tu ya..hihi

Sofya berkata...

rindu menambah rasa kasih sayang.. sabar ya... :)