selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 31 Mei 2011

::POP UP KOMEN::

Assalamualaikum
selamat pagi semua
saya baru selesai
makan mee goreng..
hari ini hendak share pasal komen
saya memang bermasalah
hendak komen dengan jayanya
sebab tak boleh sign in akaun google
bagi blog yang tidak menggunakan
komen jenis pop up window

sebagai contoh jika blog itu
menggunakan jenis komen begini:

saya memang tak tau kenapa
sejak blogspot ada hal hari tu

jika blog mereka tak block untuk cik anon
saya bolehlah jadi cik anon yang bernama tau..ehhe
macam hak gambar atas tu..dia tak benarkan cik anon komen..huhu

ada sapa-sapa boleh tulun setel dok?
bukan semua blogger guna pop up komen
tapi saya cadangkan sebaik-baiknya
gunalah komen jenis pop up window
sangat mudah dan mesra pengguna

hendak tukar komen pop up window?
google ajo tutorialnya..hehe

p/s: nasib baik sign in untuk ke dashboard masih boleh..huhu..kalu dok..xtau nok habaqqq!!!!


21 Rajin Komen:

padlie berkata...

Guna web browser lain pun sama ke?

Unknown berkata...

kesiannya kamu..
mmg rata2 kawan2 blogger ada masalah nak sign in...
setengah okey2 jer....

tapi, bila mama sarah singgah ke blog ayu.. ayu happy sangat..
terima kasih ya

Cikgu Nurin berkata...

mmg..guna pop-up window, lebih mudah...

Lydia Miza berkata...

cam saya..saya dah sekat anon..so mmg anon tak leh komen.tp saya dah wat pop up komen .takda hal kot?

saya pernah sarankan satu blog tu wat pop up komen..tp dia tny saya semula..perlu ke semua tu?adoii suka hati kau lah dik oii..dah la blog dia berat..nak loading lagi tgu byk minit..huhu.rasa cam teraniaya pula ngan mereka ni.

Unknown berkata...

ala..
cikgu..
buat la tutorial cara pop up window tu..
ramai nak belajo ni..
mana la tau,kot2
kalau cikgu ajar baru la depa betul2 paham..
cikgu kan cikguuuuu!!!
((ayat lintang pukang))

kurus berkata...

lalalallalalal saya nye ada prob tak cikgu .. lalalallalalal

Ummi Alesya Sofea berkata...

SLM KENAL..LIZA DAH FOLLOW,JMPUT KE BLOG LIZA PLK YER.. :)

~izan~ berkata...

izan mmg suka kalau blog guna pop out komen box then takde word verification hehe...senang hati nk komen2 ngeeeeee

Azlan Strider berkata...

pop up window nyer komen box gak yg best..senang utk BW and xpayah nak loading banyak2 kali..hehehe

Regards,
-Strider-

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

kadang2 nak canggih sangat blog sampai susah kan orang nak komen dan bace..agak mengecewakan juga kan kak..

munna berkata...

munna pun ada masalah dgn blog skrg ni...pening di buatnya

Hanis Azla berkata...

saya pun ada masalah yg sama.. kdg boleh komen kdg tak boleh.. entah apalah masalahnya ekk..

Siti Noor Aminah berkata...

eh, saya pun ada masalah yg sama. igtkan sy sorang je jadi camtu.

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

buat mase ni,nk komen ok lagi coz cma guna akaun google..

kayzie berkata...

sy pun bermasalah tuk komen di sesetengah blog n bermslah nk sign in..smpai bila la ni ek?

AzianKhalil berkata...

dulu kak diana senyum senyum yg ajar guna pop window tu dengan menerangkan kenapa kena pakai pop window...

Ati Masrif berkata...

kita dulu tukar pun
reen yg ajor

harap2 tak melarat2 lah
penyakit tu ye ...

Sabahan Bloggers Club berkata...

Cik Anon.
Kita ada jalan penyelesaiannya. Baca kat blog kita bawah tajuk-"cannot login blogspot". Masalah ni hampir satu dunia kena.

Zue AnnaLeeya berkata...

saya pon keno kak...
sakit ati sgguh..
nok komen pon dokleh...

sayo pon syorkan semuo blogger wat pop up window utk komen..
mmg mesra alam... senang...

Sofya berkata...

tak best lah jadi cik anon..
kita kan ada nickname..

tapi takpa blog saya wat top up window...:)

Solihin Zubir berkata...

masa mula2 blogging dlu, kak diana la yg suggest kt sy supaya guna pop-up comment ni.. hehehe.. lebih mesra katanya.. :D