selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 20 Mei 2011

::JEM | NAK MUNTAH::

Assalamualaikum
selamat malam semua

saya sekarang dah selamat sampai kat kolompo
[hubby ada keje kat k/langat]
aduhaiiii..sana jem..sini jem
lagipun nampak macam jerebukan
ditambah dengan ke"JEM'an
yang agak teruk ni..huhu
dan saya pulak hendak ke SA

rasakan sudah lama tak menikmati ke'JEM"an
sejak berpindah dari kolompo tahun 2004
di kontan smooth and line clear ajo..

sampai-sampai ajo kat hotel
terus kepala pusing bagai nak muntah
tak kuar makan malam
sebaliknya suh hubby tapau ajo...
p/s: seb baik kete otomatiks..hheehe

17 Rajin Komen:

Yasminhamid berkata...

haihihi... nak wat macam mana.. ni la kl. sini memang tgh jerebu la rozi. bernafas pun rasa sesak hidung..

Pn DG berkata...

gi kl ko....wahh jln2 yaa...sarah nak dapat adik kuk sebab tu pening tu...hehe

Kalamhati berkata...

huhu..ari jumaat meme gitu..tambah2 kalu smpi kl time kul 4 ke atas..sesak ngan oghe kelik kijo..kt ampang tu toksah oyak la..meme susun2 keto ye dok

Farah Shamsudin berkata...

memang kl cuaca teroklahh.. jerebu kuat sekarang ni.

MindaMalay berkata...

Lama dah tak gi KL... Ntah macam mana rupa ntah... blurr.....

JaJa'Z berkata...

amboi2..pah kolumpo demooooo

~izan~ berkata...

jem planta suma ada ye kak..mmg gitu ler kalau kt sana,umah MIL izan kt ampang tu,kuar rumah je terus jem,maka kepala pun jem..reverse aje keta,masuk parking rumah smula hihi

munna berkata...

bila dah biasa tak merempuh jem.. bla kena semula mmg rasa poning kak...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

angin kot kak...dah ok ke?

padlie berkata...

kuala langat tu area sy dah...
sini xde jem heheh

eiela berkata...

saya pun pening jugak kalau duk lama-lama dalam kereta, JEM. Mulalah nak turunkan tingkap, rasa mual je.

Latest Entri :
Pengalaman Berpindah Ke Wordpress Selfhosted

Hanis Azla berkata...

sesekali sangkut kat JEM mmh boleh pening kepala di buatnya..

diana berkata...

tak pi jumpa kakchik ella ke??

apik pehe berkata...

alaaa kak..
bakpo dop oyak ko apik nyoh nok naik kl?
apik nok jupok saim..hehe

h4ni3 berkata...

salam kenal

time kasih singgah blog saya
senang2 datang la lagi.. hehe

Acik Erna berkata...

sarah-najwan..sama la kita..kalau jalan jaem..memang rasa tak tahan..pening kepala..tensen.

ieda berkata...

rajin akak ikut hubby ke kolompoo tuu yg uwekk jer tuu ekekke :)