selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 8 Mei 2011

::6.30PAGI::

Assalamualaikum
selamat pagi semua

pagi ini jam 6.30am
semua anak saya sudah bangun
semua macam hendak pi skoloh ajo..

anak-anak saya ini
bab tidur dan bangun pagi
memang boleh puji sesangat
kalau tidur paling lambat jam 9.30pm
itu pun selepas setel semua homework

dan kalau bangun tidur
waima hari cuti pun mesti bangun awal
rasanya tak pernah dorang
bangun selambat 7.30am
kalau hari cuti hujung minggu
atau time cuti sekolah

jika time skoloh
yang agak liat hendak bangun sikit
hanyalah mek sarah-->kecik lagi kan
manja kededek nak bangun
tetapi jika sebut kartun BACKKOM
laju aje bangun sebab kartun tu mek sarah suka sangat..hehe
ni kartunnya yang saya google
usahkan mek sarah suka kartun ini
saya pom layan gak sebab memang kelakar..kui..kui..kui


p/s: ke mana uolls hari ini?

25 Rajin Komen:

Acik Erna berkata...

sarah-najwan..bagus macam tu..anak2 akak masa kecik dulu pun tak pernah bangun lambat ayah dia dah biasakan sebeum kul 7 anak2 mesti dah siap mandi..

Puteri Iqa Izyan berkata...

wahh. bgslah anak2 kak sarah ^_^

p/s: selamat hari ibu ye :))

Pn DG berkata...

bagusnya bangun pagi semo...anak2 aku kalu cuti alamak tido memanjang la....hu3....SELAMAT HARI IBU....aku dok rumah jahhh....

eelobor berkata...

huhuhuhu....muaz pun suka katun tuh. kededek jugok anok jate ambo nih

Mama Kembar 3 berkata...

bagus lah kak sarah dah train anak anak akak camtu, senang kan?

Cma Shiema berkata...

bertuahnye akak..
anak2 cma kol 11 pm baru nk tido..even lampu semua dah tertutup..
bangun pagi plak seawal 8.0 am..huhuhu..

kak zia..selamat hari ibu ..

diana berkata...

maisarah bangun jam 10 pagi..
hahah..
tidor pulak ikut suka dia je..
nanti dah sekolah nak biasakan lah tidur jam 9.30..
senang sikit nak bangun nya nanti

dyea irdina berkata...

wah untung la klu camni..tak payah susah2 nak jerit2 unt suh tido n bgn pagi...hehhehe klu hero saya kul 11 mlm baru nak tido pagi kejut mcm2 alasan

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

hari ini duk rumah kemas bilik..dan blogging :)

puanbee berkata...

teringat bee masa bee kerja dulu tengok cerita bakom nih dalam bas pastu gelak kuat2 semua org pandang kehkehkeh kelakar kartun ni

eiela berkata...

bagus tuh kak. elok biasakan anak camtu. saya hari nih duduk rumah je, selamat hari ibu..

Latest Entri :
Selamat Hari Ibu

Ati Masrif berkata...

selamat hari ibu ..cikgu

singgah cepat2 nk kuar ni :)

sissyira berkata...

salam..

seronok layan kerenah anak-anak di waktu pagi... senyum sokmo..

Baju Kurung Budak berkata...

Hari ni tak pergi ke mana-mana kot. banyak sangat kerja blog yang perlu dibuat. Lagi pun cuaca panas sangat.

Daripada:
Zezebel
zezebel.blogspot.com

nba-Nur berkata...

Salam. Selamat Hari Ibu buat Kak Sarah Najwan.

Papa Mifz berkata...

wah berdisplin betul anak2 akak yer...

Izan Ishak berkata...

baguslah sume anak2 akak bangun awal gitu. nnti dah terbiasa kan..

backkom? izan pun suka....kelakar!

sarah-najwan berkata...

kak erna:
tu la..sejak kecik lagi camtu anak saya..

iqa:
hehe..kene train jugak..

das:
anok aku xpenah tidur lewat dan bgun lambat..aku pun heran..kalu aku gak..sedakknya tiduuurrr..

eelobor:
hehe..seme budok manja kededek..nok2 bosu..huhu

mamakembar3:
hehe..mmg senang..

cma:
huhu..anok akak xpenh tido lewat..akak guna kuasa brutal..hihi

diana:
agak lewat tu..hihi
anak saya pantang tidu lewat takut pyh nk bgun pagi..hehee..tapi dorang atomatik jam 930pm..tidu..ehhe

dyea:
oo..tu mmg pyh..dgn kita pagi2 bizi nk setel utk ke keje..ngan anak lagi..huhu

awe:
aiikkk...awk solo molo awe..xpe..hehe

bee:
katun tu mmg lucu bangat..hehee

eiela:
hehe..tenkiu deh..

ati:
selamat hari ibu gak..amboi..nk gi mana tuuu..

syira:
senyum sokmo..hehe

baju kurung:
tenkiu singgah..

nba:
tq dik...

papamifz;
disiplin agar kita tak susah waktu pagi..ehhe

izan:
mmg biasa gtu..mmg kelakar katun tu..hehe

Citarasa Rinduan berkata...

wah!!!!!
umai pun sama..
like BACOM..(eik, mcm salah eja..hahaha)

SELAMAT HARI IBU mama sarah..
ayu ke majlis kawin sepupu.....off citarasa rinduan

munna berkata...

munna pun layan backhom ni... selamat hari ibu sis

Gayahspears berkata...

contoh yg baik :)

apik pehe berkata...

hehehe..katon tu apik pon suke kak..hehe..tak tido lagi ni kak..tgh wat thesis..huuuuuuu

ieda berkata...

hermm anak2 saya mcm tu jugak kak .. sbb mereka bangun sembahyang subuh kan .. terus x semayang ..

risau saya sbb kena sediakan sarapan pagi2 ler , dah bangun awal tuu eekekke :)

Hanis Azla berkata...

samalah kak.. semua suka bangun pagi.. lps solat semua turun ngadap kartun kat bawah.. kartun yg tu pun saya suka juga..

~ yus ~ berkata...

tak pernah lak tengok kartun ni kak...