selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 9 April 2011

::SABTU|KERJA::

Assalamualaikum
dua minggu berturut-turut
sabtu bertugas
...demi tugas dan tanggungjawab

semalam juga sangat kebizian
hanya sempat jalan-jalan beberapa rumah sahaja
idea untuk mengarang
pun jadi kering kontang
sekarang pun taip delete taip delete..huhu

kadang-kadang untuk jana idea
fikiran kena tenang dan relak
jika serabut pasti idea itu dok jauh-jauh
kerja pulak rasanya banyak
pada tahun ini
terasa tidak cukup kaki tangan..huhu

dan jika  fikiran sudah tenang
bolehlah mengarang dengan baik
agar banyakkkk idea saya boleh
kongsikan  di sini

p/s: selamat berhujung minggu semua

19 Rajin Komen:

CiK Jue aka ibu FarisYah berkata...

kita serupa...

Yasminhamid berkata...

saya ada koko.. tapi tak dapat hadir.. anak2 tak ada penjaga..

Ati Masrif berkata...

patut tak nampak semalam...

selamat bercuti esok ye :)

ezzu berkata...

fikiran serabut mcm mane nk dpt idea yg baik...hehehehe...

nk buat cm mane kalu dh kena kerja hari sabtu...dh tugas kita kn..heheh gudluck sokmo...

JunAina berkata...

anak2 aina pun sekolah hari ini, kalangkabut dibuatnya...mama sudah lupa hari ini sekolah ganti.

misza berkata...

saya ni memang dah biasa keje halfday sabtu. hehehe...
anak saya tahun 6 pun ada program jejak gemilang. sampai kul 6ptg nanti. sian cikgunya kan.

Eliza berkata...

Saya baru balik dari sekolah anak sebab ada Hari Kantin sekolah. Penat tapi seronoklah.

Selamat Bercuti sekeluarga dan hepi2 selalu yer.

MamaYatie berkata...

saya tiap2 sabtu keja...ngeee

diana berkata...

saya tak sihat sarah..
jadi nak berfikir pun saya malas dah..
tu ynag tak update sejak semalam..
saya fikir bila nak sembuh je ni..
hahhha...
sikit je ujian Allah bagi saya dah tak tahan..
teruk betul saya ni..

munna berkata...

mmg selalu hilang idea nak menulis... kdg2 dlm otak dah ada tapi bila ke taip sepatah terus hilang idea... selamat bertugas kak...

eiela berkata...

sabar je la nampaknya kan kak, dah tugas. selamat beristirehat esok..

Latest Entri :
Biasiswa Tak Cukup, Sedikit Sangat

Azlan Hasan berkata...

sama laa kita kak..sy pun kena keje gak hujung minggu nie..sib baik bleh claim..hehe..rasa semangat skit nak buat keje..hehehe..

Regards,
-Strider-

sarah-najwan berkata...

cikjue:
kita srupa..cuma blik awl jam 12.30 je..hehe

min:
kalu saya bw anak2 gi skol..hehe

ati:
bizi ati..ada kene buat dateline..

ezzu:
demi tgas..wajib dtg..

jun:

oo..byk skol buat gnti arini..

misza:
itu la..keje guru byk skrg..mcm2 ade..

eliza:
tgk..xtvt jugak tu..cgu jugak kene handle..hehe

mamayatie:
ngee..da biasa gtu xpa..ni..jrg2..

diana:
sakit ape?
sakit nk bule adik ko?
semoga cpt baik yer..

munna:
akak salu skrg..huhu

eiala:
xpa..tugas..

azlan:
kamu bole claim..xpa..dr dok saja2..baik keje..

budak kampung berkata...

alaa cekgu...saye keje 7 hari seminggu.dekat nak maghrib bru balik...alahai...rupenye camni ler naseb kalau tak belajor pandai2 dulu kan cekgu...uhuk3...cedey...nak mintak eskem keh3

suri solehah berkata...

salam..sarah..kalau keja sabtu..saya selalu mandom je perasaan..malas gitu..sekali terpikir seronok kalau leh kelim ot..jahatnya

apik pehe berkata...

xper kak..mai apik bg idea sikit..hehe

Solihin Zubir berkata...

harus tenang ye akak! :D

Citarasa Rinduan berkata...

ayu pun sibuk kalau hujung minggu..ditambah ayu dan umai demam...
alahai..sabor jerlah..

kena kerja sebab ganti cuti depavali eik?

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

huhu..kena kerja sabtu wat hari cuti pendek..