selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 29 April 2011

::PANGGILAN GEGAR::

Assalamualaikum
selamat petang blakow deh..

balik skol tadi
kemain saya ketiduran dengan mek sarah
ada la jugak dalam 2 jam..hehee
bila bangun terasa kesegarannya
dan apa lagi saya teruskan usaha murni
senaman tangan untuk kain-kain yang membukit
sejak seminggu yang lalu..wahahahhaa

dan ingin saya membuat seruan kepada
semua blogger yang ingin turun
ke taman bandar pada 1 mei nati agar siap siaga..hehe
bawa tikar dan air mineral
sebab kita pasti bercakap banyak..hahhaa
bertukar-tukar cerita sebab pestime bersua muka

yang penting sekali kehadiran uolls
yang penting jugak kamera tak kira
cap ayam ke DSLR..hehee
gambar mesti ditangkap!!!!!

so uolls yang sudi datang nati
kita jumpa nati deh
kepada yang lain
yang tak dok kat kuantan
saya harap hal ini
akan menjadi inspirasi untuk uolls
berjumpa dengan blogger yang satu kawasan

p/s: sambung senaman tangan sat noooo...ni amik mood jap..ehhee

17 Rajin Komen:

mamalieyna berkata...

waaa bestnyer mereka....^_^

harap semuanya berjln lancar..mesti byk cerita nnti kan..bestnyer...


nnti stori mori kt blog tau...harus~ ^_^

sweet stalker berkata...

ea? ade ke perjumpaan antara blogger2 ni akak? tak tau lah pulak..

Izan Ishak berkata...

akak...izan pun nak buat senaman tgn malam ni. seb baik ada assistant..

nazirulhazwan~ berkata...

gath klate blogger ker cikgu??:P

nazirulhazwan~ berkata...

gath klate blogger ker cikgu??:P

diana berkata...

malas la nak komen...
(baca dengan nada cemburu..)

apik pehe berkata...

wahh..nanti kalo ader budak2 bujang join..kak bgtau kt apik ek..terus paik datang nk makan..hehe

Zue AnnaLeeya berkata...

hok tuh meme doh... nok2 agi cuaco panah nih... mesti ar bowok air banyok2... tp nok kelih gak sapo hok malu2 miau bilo jupo kekgi... hahahah...

takap gamba tuh harus doh... kito pakat posing deh.... hehehe...

Solihin Zubir berkata...

kita ni, bila plak bleh bersua muka akak? heheh...

suri solehah berkata...

salam..wah bestnya..bila lah pulak bloger langkawi nak buat gini..huhu masalahnya tak jumpa lagi bloger langkawi skrg ni..

Acik Erna berkata...

selamat bertemu..jangan lupa bawak kakan banyak2 sarah..sebab kalau banyak cakap kena banyak makan jugak..he he

kakchik@ella berkata...

kuciwa sbb tk dpt join. later-later buat lagi ye. hihi

Yasminhamid berkata...

bestnya.. dapat berjumpa rakan blogger.. tak sabar tunggu gambarnya..

SYaMiLa berkata...

nak join jugak..tp hubby tak de...huhuhu...

~izan~ berkata...

akak,harap2 anak izan sihat esok..nk sgt jumpa akak dan lain2...kalau tak,takde rezeki la nampaknya..

puanbee berkata...

tak boleh p jauh sgt huhu

SYaMiLa berkata...

nak pi gak..tp tak leh...len kali la yea