selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 10 April 2011

::KENYANG!!::

Assalamualaikum
sekarang jam 3.30 petang
dalam keadaan hujan renyai-renyai
saya dan keluarga
baru lepas santap tengah hari..ehhe

ini menu ringkas kami hari ini
yang dimasak dalam masa 2 jam
maka hari ini saya masak lambat
sebabnya  mengambil along yang menyertai
 kem motivasi sejak jumaat lepas

ingat masa balik
mahu singgah aje mana-mana kedai makan
makan dan minum sesedapnya
tapi memandangkan hari hujan
maka hendak singgah dan melalui hujan
rasanya amat renyah

untuk semua geng blogger
selamat berhari ahad
dan jangan lupa
esok hari isnin!!!

p/s: ingat hendak pi jalan-jalan lepas asar ni..hehe

18 Rajin Komen:

Cikgu Nurin berkata...

Sini pun ujan ni....sama gak ploan..nak g jenjalan..lepaskan sikit tension kat kepala yang dah berat nih...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

menu ringkas..jika msk sendiri lbh menyelerakan sis..

diana berkata...

saya plan nak pi jalan2 hari ni..
tengok2 kat penang ni
petang ujan pulak..
mendung je..
sudahnye dok umah je la..

Eliza berkata...

masak sendiri simple macam mana pun tetap menyelerakan...

hari sabtu ngan ahad biasanya cik abang saya bagi mc takyah ke dapur.jemulah makan sendiri punya masak hari2.

sarah-najwan berkata...

nurin:
hehe..tapi skrg xkuar lagi sb sarah tetidur pulak..huhu

LM:
tu la..puas hati..mkn kat kdai pun..seadanya gak..

diana:
skrg panas kat sini..keluarkan kain jemuran dulu

eliza:
salu suri rumah gini..weken hari off masak..hehe..kami geng keje..weken..hari masak..

Puanbee2 berkata...

sedapnyer kak kat sini hujan lorh..

apik pehe berkata...

hahhaa..kak..lewat nyoh makan tengahari..hehe

ok2..apik ingt esok isnin..ado kijo banyok nih

Yasminhamid berkata...

sudah sarapan pukul 10pg.. pastu terus keluar bawa anak2 jalan ...

ShErA berkata...

sedapnya... blh la pos kt shera sikit... hehe

tieha ismail berkata...

hueewwaaa menaikkan selera betol...lapooo~

kak Erna berkata...

sedap menunya tu sarah..
masak lambat pun..sempat tu..
akak hari ni..masak dua jenis lauk je.

eelobor berkata...

paling benci petang ahad, sebab dah nak hampir pagi isnin. heheheh, malas tul nak masuk kerja

niesz berkata...

esok hari isnin..huhu..tibe2 mud bertukar :(

Citarasa Rinduan berkata...

aduh.............
lapo pulak bila lihat makanan atas tu...
glup...glup

munna berkata...

walaupun siple ..masakan di rumah terjamin kebersihan dan di mulut anak2 masakan ibu tetap terbaik kak...

Kalamhati berkata...

sedaknyoo tgk ayam goreng tuuu..nak2 pulok kalu banyok bawang besar..ambo suko sgt laaa..hehe

Solihin Zubir berkata...

kalau sy, dpt mkn nasik lauk ikan goreng dgn kicap pon jadi.. heheh..

Ciklinn berkata...

wahhh simple tapi ni yg buat kita makan bertambah2 nie....

mek sihat ker mu?