selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 24 April 2011

::AYAM + LEMBU::

Assalamualaikum
selamat petang semua

saya ini bukan memilih makanan
tetapi yang pasti
dalam banyak-banyak daging
saya hanya makan daging ayam dan lembu sahaja
selain itu tak kira la kambing ka
kerbau ka itik angsa serati..huhu
memang saya tak boleh makan

saya pasti akan tahu
lauk daging yang dimasak itu
bukan ayam atau lembu
ayam pun ayam bandar aje..hehe
ayam kampung pun tak le nak telan gak..hehe
dan daging lembu pulak lembu kampung/bela
kalu yang import mari pun
arrraamak..tak leh jugak makan

uolls macam saya ka?
sesetengah orang tak kisahkan
janji lalu makan..hehe

p/s: baru hapdet..gi kenduri kawin tadi

21 Rajin Komen:

sweet stalker berkata...

samalah dengan atien..
atien tak boleh makan kambing. tak tau kenapa. rasa mcam geli. huuu

Erna berkata...

sarah-najwan..akak boleh semua..ayam organik pun akak makan lagi suka..buat masak lomak sedap..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

saya leh je mkn kambing kat qatar ni..kat m'sia tak leh telan .BUSUK!

tp..ijang ke..pelanduk ke..semua saya telan sis..haha

kakcik berkata...

Kakcik ni, janji halal, semua kakcik bedal. Hehehe...

Pn DG berkata...

rugi mu nih...best tu ayam kampung, kambing, rusa, kerbau etc...aku hentam je...asal mknn....mu jange bg batu kayu doh arr...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe main bedal jerk...tapi kalu tahu apa memang tak makan..macam hari tu kenduri kahwin kat N9 masak kerbau...huhuhu..tak makan eden

apik pehe berkata...

huhu..kalo apik..daging lembu import mmg xleh makan..hehe..
pastu satu lg..daging kambing..first time apik makan..panas badan..haishh

Citarasa Rinduan berkata...

ayu hanya boleh makan ayam jer

kalau makan daging lain2 sure sakit kepala.. heran sungguh..walhal tak ada darah tinggi..

Yasminhamid berkata...

sama la ngan saya... saya pun cuma makan daging ayam dan lembu.. yg lain tak leh nak telan..

sarah-najwan berkata...

sweet:
daging kmbing ada bau dia..huhu

kak erna:
ayam organik saya xpenah mkn..sama mcm ayam kg kan..huhu

LM:
tu kira awk bole telan tu sis..akak mmg xle..

kakcik:
hehe..untung kakcik..bole rasa belaka..

das:
molek la mu gtu..jgn aku gi umah mu nati mu blik OZ..mu jamu aku nge kambing..merajuk aku nati..hahhaha

awe:
akak mcm tau tu daging ape..ada sense..hehee

apik:
tu kire alegik juga la apik..xle mkn la tu..xle gi anok tekok..hahaa

ayu:
oo..gtu pulak..mkn ayam aje la..daging xle la tu..

min:
kita serupa...hehe

diana berkata...

saya semua boleh..
pekan ke kampung ke..
tapi kalau ayam kampung lebih suka makan kat umah..
kat luar segan la nak bersilat bagai..
hahahha

apik pehe berkata...

haha..anok tekot pon xleh nok telan..

Solihin Zubir berkata...

sy, semua daging sy bantai..
asalkan halal... heheh..

eelobor berkata...

saya cuma tolak yang haram jer. yang lain semua belasah.....huhuhuhu

Hanis Azla berkata...

saya klu setakat kambing tu boleh lagi.. itik , angsa, arnab tak boleh masuk juga..

MommyAqil berkata...

Dulu tak leh gak tima Dgng Kmbing ..tapi bila dah rasa Kambing BAkar..wahhh mmg masyukk..sedappp tau kak...hihihih...

sarah-najwan berkata...

diana:
bagus gtu..senang sket..
kalu daging kg..liat sket kan..

apik:
hahaha..camne nok tele apik..mulut pom xlalu nk ngango..

solihin:
mudah nati isteri kamu..bole masok blakow..

eelobor:
bagus2..

hanis:
saya pom sama..kmbing mmg xle..

mommyaqil:
xle mkn gak..huhu

AngahSayang2314 berkata...

kambing tak makan sebab perut tak tahan

Cma Shiema berkata...

ayam kampung nga ayam tua cma xmkn..cma mkn ayam bandar je..hehe..
daging lembu cma kurengg..
yg pasti selain ayam dan lembu,daging2 lain cma x mkn..

Izan Ishak berkata...

akak...izan kalau kambing dan daging yang pelik2 tu tak makan jugak~

puanbee berkata...

saya suka ayam dan ikan daging makan juga tp kadang2dan makan sate je kot heheh!