selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 16 April 2011

::LEGGING::

Assalamualaikum
saya sekeluarga telah makan tengah hari
awalkan kami makan
sebab kelaparan kerana pagi tadi
saya goreng mee-->tak cukup beb!!!

hari ini kita stori tentang legging
bukan saya yang pakai tuan puan yer..
upah pun saya tak mungkin akan pakai..huhu
ini tentang legging mek sarahlah..sapa lagi kans!!!
ce layan mek sarah berlegging
opppSSS!!!gambar dari sudut belakang ajo..hahhaa


jika budak-budak kecik pakai legging
memanglah menawan hati dan nampak kiutkan
itu pasal saya memang minat beli legging ini
tapi banyaknya buat tidur malam aje
tak ada untuk gi jenjalan
kalu pi jenjalan
mek sarah suka berjeans..hahhaha
tabiat ikut 3 hero malaya yang aktif..

so uolls
minat tak beli legging untuk anak-anak
bukan untuk uolls tau..hehe

p/s: rasa-rasa angin banyak dalam badan..huhu

15 Rajin Komen:

munna berkata...

munna mmg suka beli legging ..lagi utk pakai dgn dress yg singkat mmg cute klu anak2 pakai

apik pehe berkata...

hahaha..mek sarah dah terpengaruh..
tu naseb bek mek sarah x mitak suh beli jeans butik levis..hehehe

Azlan Hasan berkata...

sayangnya sy xle pakai legging..hehehe..

Regards,
-Strider-

Hanis Azla berkata...

comellah mek sarah pakai legging.. saya suka tgk bdk2 perempuan pakai legging.. saya suka juga pakai legging.. tp kat rmh ajelah..

sayangsayangibu berkata...

budak budak memang comel pakai cantik je...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe suka suar macam tu...kalu budak2 pakai awe suka tepuk vontot dia..heheh

azieazah berkata...

Kisah legging ni pernah jadi isu dalam beberapa forum.

Legging ni benar-benar ikut bentuk badan (peha kaki betis).

Kalu pakai baju singkat, tapi bertudung, memang nampak pelik dan sumbang.

Kak Azie takda legging lagi, tapi nampak selesa, kan? Buat pakai tidor ok la, kalu pakai kat public, nampak janggal sekali.

Budak2, memang ler cute!

sarah-najwan berkata...

munna:
utk anak xpa..hehee

apik:
hehe..besr nati nok pkai 501 tu..

azlan:
hahhaa..jadi nyah nati..

hanis:
kat rumah xpa hanis..utk tatapan hubby dan anak2 ajo..

sayasayangibu:

meme yer..budak2 ok..

awe:
hahaha..tang vontot tu la ade gambonyer..

kak azie:
betul kak..nk2 yg pakai tu size XXXl..pelik benar nmpk..baik xpyh pakai..

CIK TOM berkata...

kat budak2 ok la nak pakai legging..dah besar xelok...heehe

apik pehe berkata...

hehe..amboih mek sarah..dah tahu 5oi jeans upenyer,,haha..ni mesti mak dia yg ajar ni..hahaha

diana berkata...

maisara tak suka pakai seluar panjang..
jeans pun tak suka..
panas katanye...
malam ke siang ke dia tak mau pakai seluar panjang yang tebal atau ketat..
kalau tengok gambo2 dia pun tak be yang seluar panjang..
hehehe..

eelobor berkata...

hanya mampu gelak... huhuhuhu

puanbee berkata...

minat kka dah macam2 jenis ..dr zaman aliya yg 7 thn tu lagi dulu design tk cantik sgt tapi ada ler...sekarang lagi meriah

Solihin Zubir berkata...

ahahaha.. comel la legging mek sarah... seksi gitu.. :D

p/s : sy x bosan pon baca blog akak n cita mek sarah.. =)

Cma Shiema berkata...

hehe..kak..legging mek sarah sama ngan seri..rabbit you..kalau tgh berjalan nampak comel jer...
he3..suka gak kumpul legging utk anak2 ni..