selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Khamis, 31 Mac 2011

::BLOG REVIEW ASSIGNMENT 4 OLEH JEJAKA TERHANGAT::

Assalamualaikum
selamat petang semua

saya rasa tajuk entri
paling panjang pernah saya buat..heehe
ini semua gara-gara saya ditagged
oleh solihinzubir.com untuk menjoinkan diri
dalam segmen anjuran jejaka terhangat-->sila klik untuk join!!

itu bannernya yang canggih-manggih-futuristik tu..
saya menjoinkan diri dalam segmen ini
sebab ini berkaitan dengan blog kegemaran saya jugak
sudah lama saya tak join
sebarang segmen baik contes dan GA

segmen ini ada juga kaitan
dengan agenda me"review" blog diana
saya tak pernah mereview blog orang lain
secara eksklusif dan mendalam
al-maklumlah saya memang kurang pandai
dalam ilmu-ilmu blogging ini..huhu

sekarang saya hendak langsaikan
tugasan mereview secara ringkas
blog diana mengikut kehendak blogger jejakaterhangat

perkara yang menarik tentang blog diana:
1. nukilan entrinya memang sangat mudah dan berterus-terang.
2. sentiasa up date
3.sangat ringan untuk loading
4.tuan rumah pulak seorang yang rajin berkomen/membalas kedatangan blogger lain

perkara yang wajar diberi perhatian:
1. tukar warna blog supaya nampak colourful/ceria/warna kombinasi yang menarik
2. letak header dengan segera..hehe

saya rasa itu sahaja
sebab saya rasa saya memang kureng pandai weh bab mereview ini..huhu
ni tiba bab menggetag
dan saya ingin tagged------> HANIS AZLA-->wajib join tau..hehee

p/s: join segmen ini untuk memeriahkan suasana berblog..hepi2 blogging

17 Rajin Komen:

Misz-ella berkata...

rajin nya cikgu ni weih. hihi ..

Unknown berkata...

wah!!terima kasih..
sibuk2 pun dan lagi..
insyaallah..
akan saya bagi perhatian pada kekurangan blog saya ni..
terima kasih sangt2..:P

sarah-najwan berkata...

KCE:
sambil2 kan...hehe

diana:
xpe..ada idea awk buat deh..

eelobor berkata...

cikgu banyok maso terluang tuh

Solihin Zubir berkata...

yeyyy.. akak pon sudi mengutuk blog kak diana jugak.. tahniah la.. ;-p

Lydia Miza berkata...

rajin sis ...kagum jap

suri solehah berkata...

salam..wah best jugak kalau blog ki direview..sarah tak buat segmen tapi mintak direview leh dak huhu

Yasminhamid berkata...

banyak asignment dia tu.... buat yer jgn tak buat..

Hanis Azla berkata...

kena tag yer.. InsyaAllah, saya cuba cari masa.. Thanks akak sudi tag saya..

dyea irdina berkata...

kak bila nak review blog sy lak..huhuhuhuhuhuhu...

Unknown berkata...

ayu suka merieview blog kawan2

tapi.sekarang sangat sibuk....sedihnya

noor berkata...

wah banner tuh mmg hangat lah!!!!!!!

Hanis Azla berkata...

Alhamdulillah kak.. saya dah join segmen yg akak tag ni.. nnt klu free bolehlah baca review tu.. he..he..

http://hanisazla.blogspot.com/2011/03/blog-review-assignment-4-oleh-jejaka.html

Ati Masrif berkata...

kita pun tak reti
review blog org..hihi

tp ok apa cikgu review ini
ada point2 nya...

cikgulah katakan....

fizanur berkata...

salam ziarah.

Kenapa berat badan saya naik sedangkan saya tidak makan bany...

emarieys berkata...

alamak saya punya saya tak buat taglah...oppss..lupa...

Liza @ Adzriel AB berkata...

header barunya dah cantik.. dah jenguk??