selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 25 Mac 2011

::TIGA HERO::

Assalamualaikum
3 hero saya kena ciken pox

balik dari skol tadi
along menunjukkan
bahawa ada bintik-bintik
pada tangannya
saya selak baju utk lihat belakangnya
mak aihhhh!!!!!da penuh bintik2 merah itu

panggil najwan pulak
rupanya ada jugak
tengok si angah pun sama
patutlah along demam sekejap
pada hari khamis dan si angah demam semalam
najwan sahaja yang teguh antibodi
tak demam tapi bintik ciken pox itu ada

alahai!!! saya dok terfikir2 ni
minggu depan semua hero off skol
mungkin mkn masa seminggu kot..
jika pi skol nati dikatakan
pembawa wabak pulak..huhu

p/s:sapa nak jaga kat umah deme 3 tu..huhu

25 Rajin Komen:

kak Erna berkata...

sarah-najwan..kena la cuti begilir jawabnya..
kalau tak camna kan.

Cma Shiema berkata...

kak zia~...cian kak akak n anak2..hari tu mek sarah kena..hero2 berjangkit la ni..xpe..cikgu boleh!

sarah-najwan berkata...

kak erna:
ni kene rancang betul2..huhu
saya kene ke rompin..

cma:
tu la..dah mula jangkitannya..

Hanis Azla berkata...

sekali tiga2 kena mmg teruk juga nak menjaganya.. ala kesiannya.. mmg makan seminggu juga kan untuk pulih..

MommyAqil berkata...

alalala..kesiannya 3 hero tu..kene serentak pulak tu..semoga deme cepat sembuh!! :)

JunAina berkata...

bila anak2 sakit bagi ibu bekerja memang masalah besar, selain tanggunghawab kat rumah tanggungjawab kat tempat kerja pun perlu di fikirkan...

dilema ibu bekerja...

apapun harap cepat sembuhnya...

suri solehah berkata...

salam sarah..dilema ibu bekerjakan..kalau anak sakit..berjaga malam..dah tu nak pergi kerja lagi..nak pk duduk ngan sapa..susah nak bagi jawapan..

Mama Kembar 3 berkata...

alahai siannya.. tiga orang serentak plak tu. bab nak arrange jaga tu yg susah tu kan. cam kata JunAina kat atas, ni laa dilema ibu bekerja.

Moga your heroes cepat sembuh.

munna berkata...

tiga serentak sekaligus..adoi mmg penat lah nak jaga ye... kalau dah besar boleh juga tinggalkan...kesiannya...semoga cepat sembuh ye...

Adinda Amy Sensei berkata...

kene jaga secara bergilir2 la kak...hehehehhe...

MamaEma berkata...

dugaan tuh.... sampai derect keno belako....

Ati Masrif berkata...

hemmmm.....

ada tak adik beradik sarah
yang dah pernah kena c.pox ni

mintalah depa tolong
ala...bagi gaji hari la...hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

siannyer.akak bg ubat apa?beli x aclovir tu?

sarah-najwan berkata...

hanis:
tu la..seb baik 3 hero tu da besar..

mommyaqil:
harap2 gtu..

jun:
mmg dilema..xle wat apa..

suri:
nati penyelesaiannya akn diberitahu..huhu


mamakembar:
tu la..i hope so..tq

munna:
tu la.dorang tu..djh 5, djh 4 dan pra..bole kot..hihi

amy:
tu la..nmpk gaya gtu..

ema:
meme jangkit mugo goni..

ati:
dok jauh ati..klate nuuuuuu..huhu
lagipun skoloh lagi..yg lain..da kawin..dah keje..huhu

LM:
akak xbeli dik sb xnk mkn ubat krn bole bantutkan mende tu..bg minum air kelapa ajo..

eelobor berkata...

cikgu kena sambung cuti lagi la nak kena jaga 3 orang tuh

Cikgu Nurin berkata...

ambik cuti gilir-gilir...kesian hero....

Kalamhati berkata...

cikgu kena ambik mc la napok gayonya..huhu

puanbee berkata...

anak bee mc 2 minggu tau kak ..

Solihin Zubir berkata...

penangan mek sarah..
dh mula merebak..
jaga2 akak.. heheh..

smoga diorg cepat sembuh la ye.. aminn..

padlie berkata...

eh, hari tu sarah yg kena kan..?

lamanya virus tu hibernate...

kena cuti la tu nampaknye..

apik pehe berkata...

kak..bg apik jage..rm100 sehari tau..hehe

Amy Syaquena berkata...

alahai kesian tiga2 akak nie , memnag sehati sejiwa nie anyway semoga cepat sembuh ye!

Tanpa Nama berkata...

hahh kalu aku sronok gak kalu depa cuti coz baju x yah penat basuh n ion....mende yg adoooiiii..tp kalu kau mslh yerr nak tinggal depa smua ngan sapa???erkkk canggih kau pyer blog...hahha..misu dido

sarah-najwan berkata...

eelobor:
xkot..tgk cuaca

nurin:
nati akan distori mori..

kalam:
huhu..

bee:
akak agak gtu la..isnin nati nk buat surat pelepasan

solihin:

ni kes 3 hero tu mmg xpenah kene lagi..

padlie:
tu la..harap2 lepas ni selesai..xkena dah

apik:
huk aloh la..mahal weh..nok cari agen lainlah

amy:
tu la..tenkiu deh..

apik pehe berkata...

ok2..untuk akak..apik bg diskaun 50persent..hehehe..