selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 11 Mac 2011

::JEM ATAS BUKIT::

Assalamualaikum
sekarang hujan lebat uolls
kain tak kering lagi

kalau hujan aje
jalan hendak masuk
ke skol anak saya pasti jem
dalam kawasan skol tau
lepas tu jalannya berbukit

bayangkan jem dan terhenti
betul-betul sebelum naik puncak bukit sekolah
maknanya jika kereta manual
kene jaga-jaga dengan hand brek +clucth+minyak...adehhh
sudah jadi macam masa
belajar lesen kereta dahulu
yang mengaum bunyinya itu..hehe

saya risau aje
takut drive skill saya ke laoottt..hahhaha
manalah tahukan
sekali mengundur pulak
mintak jauh
dalam masa yang sama
saya takut jugak
kereta depan saya tuuuu
sekali tengok ada label P weh..huhu
cabarannnnnn!!!!!

apa-apa pun
esok sudah stat cuti sekolah
ramai sudah ingin balik kampung
hati-hati semua di jalan raya
tak akan lari kampung dikejar deh...

saya pun sama
harus blog ini sepi tiga empat hari
jika line 3G di kampung slow mlow
jika ada idea..auto publish juga
kasi sama entry saya..haha

p/s: pilot saya pun on de way dari KK tau tuuuuu..hehe

13 Rajin Komen:

MamaEma berkata...

saya pun dah buat siap2 auto publish entry...khas entry utk akak pun ada ni...

sarah-najwan berkata...

ema..ni nak kene fikir dulu nak tulis gapo..huahuahua..buat masa ni..kureng idea lagi..hhehe
**nati akak terjah n3 tu deh..hhee

Citarasa Rinduan berkata...

sure destinasi ke cameron higland kan???? hehehee

ayu pun smpai skrg gigil klu bawa keter manual...

eelobor berkata...

saya balik KB gak petang esok. pagi ke grik dulu, ptg balik KB

kak Erna berkata...

selamat bercuti dan hati2 dijalan raya..
semoga selamat pergi dan balik,.

diana berkata...

selamat bercuti..
belikan saya ole2 ye..
hehehhe

Solihin Zubir berkata...

selamat bercuti ye akak..
smoga bergembira di samping suami, anak2 serta family tercinta.. =)

munna berkata...

selamat bercuti kak... nak kelik klate ke?

sarah-najwan berkata...

ayu:
xsure lagi..ujan loni..

eelobor:
semoga slmt blakow perjlnan

kak erna:
tq kak..

diana:
hehe..tggguuuu..kali ni saya realisasikan ole2 utk awk tau..

solihin:
tq deh..

munna:
klate sb kami meme oghe klate blakow..hehe

Izan Ishak berkata...

selamat bercuti kak...'
kami pun mcm nak balik kg, tp blm tau lagi nih~

Izan Ishak berkata...

selamat bercuti kak...'
kami pun mcm nak balik kg, tp blm tau lagi nih~

heliantuse berkata...

saya pakai heliantuse ni da berzaman. jadi bila nak tukar nama sebenar, kurang selesa.

apapun, selamat bercuti di samping keluarga. nok kelik kelate jugok..

A.s.t.i.n.a berkata...

Selamat bercuti kak Sarah.. saya pun bercuti juga..