selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 25 Mac 2011

::BANGUN PAGI::

Assalamualaikum
selamat pagi semua

jam 4.10am hari ini
saya bangun kerana
semata-mata untuk operasi
melipat kain yang semakin membukit
setel!!!!!balik karang operasi menyusun..huhu

uolls biasa bangun jam berapa setiap pagi?
masa stended saya bangun jika hari skol
ialah pada jam 6.00am
dalam masa sejam itu sebelum 7.00am
saya seperti lipas kudung:
1. seterika baju
2. masak air-jika perlu[tak buat air minum pun..huhu]
3.kejut 3 hero + sorang ketua hero
4. mesin kain
5.setelkan barang2 keperluan mek sarah
6. callo ke skol..

saya memang tak biasa
sediakan awal-awal dari malamnya
hendak juga setel waktu sejam pagi itu
setakat ini saya berjaya
yang melambatkan saya ke skol saya
hanya disebabkan ke"JEM"an di skol anak saya shj
bukan kerana hal di rumah

uolls camna?setel malam atau paginya..hehe

p/s: hari ini balik lambat lagiii!!!!!! :(

16 Rajin Komen:

Zue AnnaLeeya berkata...

klu hari skoloh kol 5.30 bgn doh... nok masok bekal anok gi skoloh... baju ko gapo, gosok doh male2 tuh... klu pagi gak, mulola ketar palo takut lewat... hehehe....

MommyAqil berkata...

aida pon suka buat pagi-pagi..basuh kain of course pagi2 sbb taknak kain busuk..iron baju pon sama..tapi kalo nak bgn pagi semata mata nak lipat kain mmg tak terbuat la gamaknya..hihihi..liat mata nak buka..huhuhu..harapkan weekend je la..nasib baik baru bertiga..huhuhu..

puanbee berkata...

haha bee settel jer bila2 suka hehe..kecuali masak lah pagi2 sebelum dak2 kenit bangun kena mask dulu nanti depa bangun terus nak makan ..

DKosongLapan berkata...

errrmmm....kalo awok pulak...memang baise siap malam sebelom tido...sebab tau.....pepagi besok anak kecik yg no3 tu kompem bangon punye......

Cma Shiema berkata...

awalnye akak bangun....saye bangun kol 5.30@6.00 hoho..
sye suka sediakan mlmnye..sok pagi x de la terkejar2 dah..;he3..

diana berkata...

saya biasa bangun jam 6:30.semayang subuh je.pas tu kalau rajin joging2.tu pun joging seminggu 3,4 kali je..
kalau tak joging habis semayang terus tido.hahah..
tapi kalau balik jogging saya tido jugak..
kira saya ni kaki tido la..
hahahah..nak bangun awal2 semata nak lipat kain???
sah saya tak buat...
hahahha

AngahSayang2314 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
AngahSayang2314 berkata...

tue la..nama pun dah perempuan kan?? lak tue wife memang lah kerja... semua atas kita tul tak....tapi tak leh tahan yg lipas kudung tueee...
angah bangun kul 4.45pg

SYaMiLa berkata...

sya biasa bgn kul 6 - 6.30 pagi...biasanya mlm dh siap semua..tp ada jugak pagi baru nk setel...he3...

Solihin Zubir berkata...

dh jd tabiat org kita.. slalu wat keja last minit.. pagi2 bru kelam kabut.. hehehe.. sy pon sama.. nk iron baju, masa nk pkai bru iron.. heheh..

kakchik@ella berkata...

bangun kul 6:15 - solat, masak, kejut Tuan Bodigad, anto ke sekolah, balik mandi .. callo ke opis. hihi ..

Yasminhamid berkata...

biasanya bangun jam 5 pagi.. sebab nak setelkan semuanya waktu pagi la..

munna berkata...

MUNNA PUN MACAMAM AKAK .. SUKA BUAT PAGI2 TU JUGA SEMUANYA...KDG2 ADA GAK TERBABAS MULALAH ABG DOK SINDIR LAIN KALI GOSOKLAH BAJU TU SBLM TIDO

wahida berkata...

kak, saya kalau gosok baju mesti waktu mlm kak, saya takut rushing..
mesin baju lak waktu mlm pas balik keje...

Kalamhati berkata...

Sbb ambo urus diri ambo soghe jadi ambo bgn kul 6.00..kul 6.30 baru iron baju..hehe
ambo jenis tak suko iron baju awal..nk jugok pakai baju hok masih panas lagi..hehe

ieda berkata...

rutin biasa seorang ibu kan kak ..
saya biasanya bangun kul 5 pagi .. siap kan sarapan anak2 utk dibekalkan .. gosok baju .. dan siapkan anak2 dan diri sendiri pastu terus caloo ekekke :)

kalau kul 6 nie , ujung minggu kak .. kalau bangun kul 6 terus sembahyang dan x tidur dah ... siapkan sarapan dan selanjutnya :)