selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 15 Mac 2011

::@KUANTAN::

Assalamualaikum
selamat malam semua

home sweet home
saya selamat mendarat di rumah kami
merentas 3 negeri sejak jam 3.00pm

terima kasih kepada semua
yang memberi info dan panduan
tentang ciken pox yang ditanggung
oleh mek sarah..huhu

dan ciken pox itu
masih melata di badan mek sarah
berbintil merah dan ada yang telah pecah
saya sudah bagi minum air kelapa
dan esok akan disiram mandi
dengan air kelapa tanpa dilap
iaitu biarkan air kelapa itu
kering di badan

nasib baik mek sarah kene ciken pox
time saya cuti skoloh
harap-harap tak berjangkit
kepada 3 abangnya


**masih lagi tersengeh tuu..dgn ciken pox pada muka**

p/s: tenkiu uolls..semoga mek sarah cepat baik

14 Rajin Komen:

Adinda Amy Sensei berkata...

comelnye dia sengih..hehe

Citarasa Rinduan berkata...

selamat malam--
alahai..kesiannya..sure dia merengek..
nanti ambil daun cemai...(buah yang kecil2 ala2 ceri)...tumbuk dgn rendaman beras yang telah bersih,,,dan campurkan kunyit basah..

semoga bintik2 di muka sarah cepat kering dan sembuh..
rasanya mek sarah kena sambung cuti sekolah....

maya amir berkata...

nasib baik die kene mase kecik2..kalau ke beso, lmbt nak hilang..*erkkk saya belum penah kene..adehhh*

Solihin Zubir berkata...

sama2.. smoga cepat sembuh ye mek sarah.. heheh.

Cikgu Nurin berkata...

orang orang tua cakap,jgn bg makan makanan bergoreng..malah bau minyak kita menggoreng ikan tu pun dia tak boleh bau...dan jangan bagi kena hujan...

acik doakan cepat sembuh yea...

diana berkata...

tak meragam tak pe..
kalau sakit yang merengek2 setiap masa tu yang malas tu.hehehh

apik pehe berkata...

xper kak..kena masa kecik la x tinggalkn kesan..hehe..kalo kena masa besar..susah..

eelobor berkata...

wah....jelajah 3 negeri jugok eh.

ala siannya nya mek sarah....kesian dia kalu tok pantang nanti ado parut, lekat pah kor besar

Pn DG berkata...

kejapnya balikkk...cuti seminggu kan...

Eliza berkata...

Farah n mama dia pun baru baik demam. Cian mek sarah kena ciken pok ye..petua org dedulu kena bagi minum air kelapa muda nak cepat baik..

munna berkata...

nanti boleh lumur dgn beras yg ditumbuk dgn daun/buah cermai kak... org tua kata elok utk hilangkan parut

puanbee berkata...

harap-harap tk berjangkit lah...kalau tak naya tu...mcm bee jangkit tiga2 kena!

AngahSayang2314 berkata...

mudah2an cepat sembuhh

Izan Ishak berkata...

moga2 mek sarah cepat sembuh ye kak~