selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 8 Mac 2011

::PENATKU HILANG::

Assalamualaikum
wah!!serius saya baru bertenet hari ini

buka-buka terus hapdet
tegar sungguh!!!

sepenat mana pun kita
seletih mana pun kita
apabila balik dari keje
melihat muka anak-anak
boleh hilang sekelip mata penat itu
hendak-hendak tengok anak
yang baya-baya mek sarah

jika sudah besar macam 3 hero itu
tak terasa manakan
ini yang baya-baya umur 1-3 tahun
memang yang sedang elok dipeluk
dimanja-manja digurau-gurau
mendengar mereka ketawa mengekek-ngekek itu
alahaiiiiii...begitu menenangkan jiwa
yang mungkin serabut dengan hal keje

saya pernah baca satu artikel
mengatakan bahawa
jika kita mencium anak kita
yang kecil-kecil itu
merupakan satu terapi untuk
ketenangan minda tau..
tapi saya rasa betullah

tu pasal kawan saya ada kata
suami dia asyik bergurau bahawa
rumahnya sunyi tanpa suara anak kecil
sebab anaknya yang paling kecil sudah umur 7 tahun
adakah itu tandanya
si suami hendak anak baru..huhu
uolls tahukan maksudnya
hendak suruh bini preggy lagi la tu...hahhahaa

tang ni pun
hubby saya pun salu dok cakap:
"alahai..sudah besar sarah ni..hhehe"

p/s: samakan maksudnya tuuuuuu!!!!alahaiiiii...:P

27 Rajin Komen:

misza berkata...

mek sarah nak adik lagi ker?

eelobor berkata...

sudah ada bunga2 di situ.... tungguuuu

Izan Ishak berkata...

akak, izan plak selalu cakap ngan hubby...eh...si kembar dah besarlah!
maknanya mmg sama kan~

A.s.t.i.n.a berkata...

Kak Sarah... jeng jeng jeng! sile2 tambah rakyat.. sasaran 70 juta psti dapat tercapai kalau ade 7 juta mcm kak Sarah... cepat wat.. eh.. boleh ke taip cenggini.. boleh jer.

sarah-najwan berkata...

misza:
hehe..mek sarah tak pandai nk beradik lagi tu..hehe

eelobor:
ehhe...xdok bunga pun..bunga plastik banyak kat kedai..

izan:
hahha..izan bole tu..twin gegirl pulok..

astina:
akak bg can kat awk dulu sasarannya..

Cik Su Das Li berkata...

cepat la...dialu2kan before 40...sarah nak kawan tuuuu

~ yus ~ berkata...

hehe, sarah mmg dah boleh ada adik baru tu kak....

diana berkata...

malas la nak baca entry ni..
hahahaha...

nak anak!!
mintak kat sarah ni..
hahahha

sarah-najwan berkata...

das:
amboiii...mu yg kene jugok tu..
"made in australia wehhhhh!!!"
hahahhahahahaha

yus:
takmo yus...akak kebizian dan ketuaan..hhee

diana:
ala..saya nk tgk maisara ada adik gak..maisara lagi besar tuuuuuuuu

Cikgu Nurin berkata...

Ho ho ho...gurau 'makan dalam ' tu...ooo mek sarah...nak adik takkkkk????

*da bukak blog balik* hi hi...

kak Erna berkata...

dah besar ye sarah..he he..kena la faham maksudnya tu..

ieda berkata...

haa ape lagi kak .. produce terus ekekek .. saya dah x leh .. x daya dah .. lagipun x mengizinkan ..

Citarasa Rinduan berkata...

hehehe...
wah..kalau gitusudah dikata..mana tau...ada adik utk si sarah..
heheheh..

ayu pun terpikir kalau umai dah ebrusia 7 tahun..takkan ayu nak berpelukan dan senda gurau??
kita tambah lagi.....

cikgu isza berkata...

bila kenang sakit bersalin macam serik jer rasanya.. bila anak dah besar dan tengok anak orang yang comel2.. mulalah pasang angan2 kembali..
saya tinggal lagi satu kuota jer..

mamalieyna berkata...

betullah...cium anak kecik2 gini leh hilang semua kepenatan..kan3x..

eh boleh lg kan kak, kasi adik tuk sarah..hehe..

sarah-najwan berkata...

cikgu nurin:
"mek sarah xnak adik doh untie..hehee"..kata mek sarah..

kak erna:
kecik lagi kak..baru 2 tahun..hehe

ieda:
hahahha..kelakar awk..terus produce yg tak menahan..akak pom da close factory tau..hehee

ayu:

ayu bole la sb umai da 7 thun..bg kwn kat dia..xde la dia asik nk lolipop ajo..

cikgu isza:
tu la..tgk2 da besar doh..tgk bby mmg teringin..tapi mengenangkn kene berjaga malam..huhu

mamalieyna:
mmg gtu..bau anak tu mmg reles..awk la dulu..akak da ckup..

Hanis Azla berkata...

mmg sama maksudnya tu.. boleh start usaha dah tu.. he..he..

Yasminhamid berkata...

alahai... kalau gitu apa tunggu lagi..

Solihin Zubir berkata...

ish.. rsa x sbr plak nk ada anak.. heheh..

apik pehe berkata...

haha..kak ni..mmg btol la tu..lg pon aper salahnyer kalo tambah ank..anak tu kn rezeki..hehe

munna berkata...

mmg kak... kalau penat macamana pun balik je pergi ambil anak muka dah senyum je... hilang penat dan stress

noor berkata...

blk keje bila tgk muka ank hilang sgala pnt...lg2 bila keletah dh mcm2

Ati Masrif berkata...

sehari berpuluh2 kali kita cium syahmi

oklah tu sarah...dapat cuti lama2 kat rmh ..

tak gitu..hehehe

Amy Syaquena berkata...

husband akak dah bagi hint tue nak kasi adik kat mek sarah hehe...

AngahSayang2314 berkata...

hehehe kak zie tue namanya dia hint2 kat akak suruh preggy la tuee sama mcm hubby angah dia siap ckp nak bb rindu bau bb hahaha

MamaYatie berkata...

kdg2 terasa..cepat betul dia org ni besar..huhu

azieazah berkata...

Anak bongsu kak Azie age 9 tahun. Tiap hari mesti nak gomol gak wpun dia tak berapa suka..

Best dapat gomol cium budak kecik niii...