selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 25 Februari 2011

** SUSAH HATI **

Assalamualaikum
selamat petang semua

sejak ahad minggu ini
mek sarah demam + batuk + semput
sampai saat ini dia masih tak baik-baik
on off on off!!!!

saya sungguh risau
nasib baik jugak semalam dan hari ini
skol saya bercuti khas
jadi mek sarah dengan saya

saya harap mek sarah segera sembuh
dan aktif seperti biasa

p/s: anak sakit--> mood blogging pom kureng..huhu

22 Rajin Komen:

Cikgu Nurin berkata...

Laah sian dia...musim demam sekarang ni...cuaca tak menentu...

anak tak sihat, mmg kita mak mak yang susah hati...

Acik doakan Mek Sarah sepat sembuh dan kembali ceria...

JunAina berkata...

kalau berlarutan eloklah dibawa ke hospital bukan apa takut nanti semakin serius...anak aina pernah batuk berlarutan tanpa demam akhir sekali kejang dan rebah kat rumah...

admitted and dok sahkan pnemonia...

jia sensei berkata...

sian tgk mek sarrah td..
moga dia cepat sembuh.
kak zia sabarlah ye.

Hanis Azla berkata...

Siannya mek sarah.. Harap2 cepat sembuh.. Klu anak2 tak sihat, mmg hati kita jd tak senang dibuatnya.. Anak saya pun demam juga skrg ni kak.. dah 3 hari tak sekolah. Kejap panas sekejap ok.. lps tu ngadu sakit tekak.. perubahan musim kot..

Das berkata...

aku rasa kan....sebab mek sarah dalam adaptasi dgn nursery...

eelobor berkata...

bermusim kut lonih. risau lonih buke mace deme biasa, pelik sket. sama jugok dgn muaz. ari nie muaz dah kembali aktif selepas bui ubat roket semalam. harap2 mek sarah pun cepak sembuh

munna berkata...

semoha mek sarah lekas sembuh ye...lagipun rasanya musim skrg ni...

A.s.t.i.n.a berkata...

kalau dia nak minum air asam jawa pun ok.. tapi rasa kena pergi check klinik kot2 kena buat neb kak Sarah..

A.s.t.i.n.a berkata...

nak tidur tu sapu vick kat dada, kat tapak kaki tu sapu banyak2 then stokinkan. InsyaAllah..

kakcik berkata...

Bila anak sakit, pastinya ibu yang susah hati. Semoga Mek Sarah segera sembuh seperti sediakala.

Citarasa Rinduan berkata...

selamat malam..

siannya....mmg lah kalau anak2 sakit..sure sebagai ibunya rasa sakit juga..

tabahkan hati yer mama sarah...skrang mmg musim demam-batuk-salsema..

umai hari tu nyaris2 nak sakit..mujur ayu bagi ubat awal2..alhamdullilah...sembuh

ayu doakan mek sarah cepat sembuh eik...amin

sarah-najwan berkata...

cikgunurin:
musim jgk kot..tq doakn mek sarah deh..

jun:
takut jugak kan..tapi harap2 ok pasni...

jia:
tu la..tapi xle buat apa..bw jugak mek sarah sb dah kene tugaskan..

hanis:
mmg susah hati..dia pom monyok..

das:
tak kot..masa stat demam weken das..xtau nk kata..antibodi kureng kot sarah ni

eelobor:
kasihan yg tak tak tahan tu..buh ubat roket kebah jap je..demam tegar nih

munna:
tima kasih..hrp gtu

astina:
neb xperlu sb semput da kureng..yg msih tegar..batuk+demam..akak da buat cara yg awk bg tu..tq

kakcik:
betul kak..tq deh

CR:
tq deh..hrpo hari ni dia ok

Puanbee berkata...

moga sarah cepat sembuh yer akk..bee faham bila ank sakit kan mud bw pun kureng !

Ati Masrif berkata...

kena sedut hari2 lah tu sarah

doktor tak kata apa2 ke...

mestilah seorang ibu tu runsing
bila anak sedang sakit

apa2 pun semoga sarah cepat semboh
dan ibunya kembali ceria

Izan Ishak berkata...

moga mek sarah cepat sembuh ye!
nasib baiklah akak cuti ye, boleh jaga dia kat umah kan~

sayangsayangibu berkata...

datang dari blog min

harap mek sarah dah sembuh ye..
anak kalau sakit, ibu yg tak boleh tido kan...

ieda berkata...

memang kita akan susah ati kak .. cam iedalah lepas satu2 .. skrg hubby dah ok sikit ..
akak skrg nie tgh musim .. cuaca x menentu .. kalau ke klinik ramai yg demam .. specially budak2 ..

harap2 mek sarah cepat2 sembuh ok kak .. bagi dia makan ubat ikut waktu

wahida berkata...

semoga mek sarah cepat baik...
dia semput ada standby inhaler x kat umah kak? anak2 saya pun ada semput kak...

doa byk2 kak...

MamaYatie berkata...

huhu..sama la mek sarah kita dua..selsema batuk..3 mlm maknya pun tak leh tido..sudahnya semalam smp MC sebab kepala dah pening..melelong jer rasa..hr ni cam dah ok sket dia

SYaMiLa berkata...

ahmad & ira 2 minggu demam..batuk lak kat sebulan...demam tu tk de la berterusan..kiranya on off la...

2 kali pergi klinik...akhirnya pergi hospital...

minggu lepas baru ok...

moga mek sarah cepat sembuh...

suri solehah berkata...

salam sarah..ada prog kat luar..baru sempat ke sini..sarah ada org beri petua utk lelah tu..makan hati unta..sy penah jumpa org jual..kalau sarah nak saya kirimkan nnati sarah bg alamat kt FB ke??

sarah-najwan berkata...

bee:
ari ni sarah da ok..betul bee..idea pom xdok nk karang..

ati:
saya akn bg neb jika nmpak mcm teruk je..jika biasa..xnk bg neb..

izan:
tu la..seb baik cti..

sayang:
tq singgah..sarah da ok..


ieda:
mmg musim sakit demam ni..panas kot..

wahida:
setakat ni xpeanh guna inhaler lgi..jika nmpk teruk..akak bg neb je..sarah da ok..

mamayatie:
sarah da ok..harap mammaytie pom cepat baik deh..

sya:
huhu..musim panas sgt kot..beralih angin..

suri:
saya penah dgr gak psl hati unta tu..tq yer bg cdgn..
*apa nama fb tu..nk add ni..hehe