selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 15 Februari 2011

** BOYISH?? **

Assalamualaikum
selamat tengah hari
Selamat menyambut Maulidur Rasul semua
sama-sama kita berselawat
ke atas junjungan besar
Nabi Muhammad (saw)

ahad lepas satu transformasi rambut
ke atas mek sarah telah berlaku
lihatlah gambar sebelum dan selepas..huhu


sekali pandang macam rambut boboy ajo
satgi saya nak kene pi beli sepit rambut kaler pink!!!!
biar nampak ayu sket macam gegirl..hehhe

rambut mek sarah ni jenis ikal
kalau bangun dari tidur
bagai dibom bentuknya..hehhe

p/s: seronok bercuti kan..ketiduran ajo..

21 Rajin Komen:

Cikgu Nurin berkata...

Salam Maulid-ur Rasul...

aallooo..booolaaatt jer dier rambut pendek..tapi senang urus rambut pendek ni..

pakai hair band kaler pink..comeyy...

A.s.t.i.n.a berkata...

Salam Maulidurrasul Kak Sarahhh!!!

Ibu tidak adillll.... cantik sensorang. wat rambut gegurl lagu tuu haihhh..

Eliza berkata...

Salam Maulidur Rasul awak..mek Sarah menten comey..

Rambut anak saya, Farah tu pun sama. Serba salah pulak nak gunting pendek. Kekadang tu rimas gak tgk esp. bila berpeluh. Kena ikat selalu kalo tak nampak serabai.

siTokei berkata...

salam maulidur rasul...
wah kalu diniarkan panjang lagi comel rasanya hihihihii

ieda berkata...

alah2 mek sarah tetap cumei .. cer letak kita disituu kak .. huhuh bugurg nyer ghoper kannn ekekkeke

Hanis Azla berkata...

pakai klip or handband yg caler pink atau yg munge2 tentu nampak girly balik.. budak2 rambut panjang ke pendek ke ttp comel juga kan..

Salam maulidur rasul buat sarah..

sarah-najwan berkata...

cikgu nurin:
sarah ni xnak pkai henben ke ikat ke..tu kdg2 serabai gak..lebih baik dipotong pendek..sng diurus..

astina:
hehe..adil sb mak dia pom boyish style..llalaaa..

eliza:
hehe..tu la..sepesen kot rambutnya..kdg2 time tdo kang..asik garu2 je gatal sb rmbut byk..sian..

tokei:
mmg comey..tapi nmpk rimas..tggu dia besar sket..

ieda:
kita channteeeekk gak..hehe

hanis:
igt nk try pkai..tapi sejak dulu lagi..jika beli..dia xnak pkai..puas pujuk..pakaikan..dia buang..pastu mende tu hilang ntah ke mana2..

suri solehah berkata...

salam..pening kot lappy saya ni tak leh tgkpun gamba mek sarah huhu

diana berkata...

pendek pun comel jugak..
rambut pendek tak pe..
asal kan pakaikan dia dengan pakaian yang sesuai tetap nampak gegirl..

Izan Ishak berkata...

mek sarah tetap comel kak..
tak kisahlah rmbut pendek pun~

kakchik@ella berkata...

teringat kat sedara mara saya di kelantan yg pnggil saya mek ella. hihi ..

anywat, comel sgguh mek sarah ~ tak kira pjg atau pendek rambutnya. hihi

Cikgu Diana berkata...

Salam Maulidurrasul.. Ala comel anak akak.. Rambut pendek senang nak jaga..

eelobor berkata...

comey nyo mek sarah.... hihihi

Cma Shiema berkata...

salam maulidur rasul kak zie..
selawat keatas nabi junjungan..

comey nye mek sarah..xpe..tecit2 rambut pendek..bole simpan lagi..

munna berkata...

comel aje walaupun cutting boyish ... anak munna meya pun atuk dia bawa gi kedai gunting .. habis kontot di cantas semua rambut kakak meya... sekarang dah ok...dah panjang

Solihin Zubir berkata...

alaaaa... hilang suda rambut comel mek sarah.. heheh..

nazirulhazwan~ berkata...

arghh!!kenape da jadi cmtu??nak yang asal nak yang asal

~ yus ~ berkata...

Salam maulidurrasul kak..

Alahai sayangnya di potong rambut mek sarah tu. Yang mula2 lagi cantik dan ayu lah kak...

Takpe, lepas ni panjang semula kan..

Rambut anak2 kalau pendek senang kita nak jaga ye tak? Alia saya tu pun kalau dia nak, lama dah saya potong lagi rambut dia, tapi sibuk nak berambut panjang pulak sekarang..huhu

Puanbee berkata...

huhu nak ke dia pakai sepit ? baby laila bee tu jgn harap lahkak..

MamaYatie berkata...

salam maulidur rasul! eh cam comel jer rambut mek sarah sblm kena potong.hehe..sama cam mek sarah saya..rambut ikat kat bawah..mmg tak nak potong,bior jer pjg..leh tocang2

AngahSayang2314 berkata...

salam maulidur rasul gak tue akak...
heheh comel apa org kata pertukaran..tranfomasi hehehee