selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 22 Februari 2011

** CHENG CHENG!! **

Assalamualaikum
faham tak tajuk entry itu uolls??

jika ikut bahasa klate
cheng cheng itu bermaksud
panas berdenting-denting

sekarang saya di stadium uolls
stadium tu..yang memang kali pertama
saya menjejakkan kaki saya

lagu ni gaya dalam stadium rupanya
selalu lalu lalang ajo
atau tengok dalam tv
saya bukan peminat bola sepak
hendak tengok "live" di stadium

tapi sekarang dalam stadium
sebab kadang-kadang kerjaya saya ini
boleh ajo jadi jurulatih sukan..hehe
olah raga lagi uolls..hahaha

sesambil memantau itu
saya sempat lagi hapdet
jika tidak agak-agak kebosanan jugak
dah puas melangut saya mengiring menongkat dagu
baik saya hapdet jap..hehe

p/s: seb baik sehari je di sini..hehe..

19 Rajin Komen:

MamaEma berkata...

sini pun panas cheng cheng jugop...

wah juruletih olahraga erkh..

saya dulu2..main olahraga..bukan sepakraga...

wahida berkata...

mmg musim panas skang kan..x leh tdo malam dibuatnya...apapun, ini semua rahmat Allah..

x reti apa2 sukan outdoor pun...huhu...

munna berkata...

coach pula ye sis... mesti peluh bercucuran ni

Ati Masrif berkata...

wah..buat sukan di stadium ke
sarah...hebat tu..


Jom baca: BERTEMU MAN KIDAL

diana berkata...

belum ada maisara dulu selalu ikut suami pi tengok bola kat stadium..
sekarang ni nak tengok bola tak boleh la pi stadium..
bahaya..tengok kat tv je la..

mamalieyna berkata...

ooo cheng cheng ye..hee~

sempat lg tu update dlm keadaan cheng cheng..hee~

Das berkata...

sini panas cheng cheng gok tapi angin kuat....autumn will come...

Nor Moscow berkata...

lamo doh tok denga perkataan tuh!kalu sejuk pulok..oghe panggil gapo doh?

Solihin Zubir berkata...

pertama kali? hehe.. tahniah sbb berjaya jugak jejak kaki ke stadium..
sy last tgok bola kat stadium 6tahun lpas.. huhu..

Izan Ishak berkata...

izan tak tau...baru tau bila akak buat n3 ni.

yelah..panas2 dlm stadium, seb baik ada lappy. boleh jugak hapdet ye~

Izan Ishak berkata...

izan tak tau...baru tau bila akak buat n3 ni.

yelah..panas2 dlm stadium, seb baik ada lappy. boleh jugak hapdet ye~

Cma Shiema berkata...

cheng cheng tu panas maksudnye..baru taw..he3..

Hanis Azla berkata...

oh, ingatkan cheng cheng tu loceng aiskrim.. panas2 mcm ni otak asyik ingat nak makan yg sejuk2 aje.. wah jd cikgu olahraga yer hari ni kak.. sgt kagum..

eelobor berkata...

ikut daerah jugok deh? tapi sayo pehe cheng2 tuh. ado jugok ore kelate hok tok tahu makno cheng2 sbb saya pernah tulis kat status fb, dan di tanya balik oleh ore kelate jugok makna cheng2 tuh

kak Erna berkata...

sarah..jauh juga perginya tu..memang tak faham kalau tak bagi tau..
cheng cheng dengan panas berdenting..

sarah-najwan berkata...

ema:
tu la..musim dia..kalu ujan..dok repot sal ujan..hehe

wahida:
tu la..time ni nak sgt ekon..akak pom xreti..tgk budak je..

munna:
coach yg xde lesen..huhu

ati:
ni sukan mssd..hehe


diana:
owh..rajin la msuk stadium..saya ni pestime tau..hehe

mamalieyna:
yezza..panas cheng cheng..sempat..hehe

das:
panas oz lain das..sini mu tau la guaner..

nor:
hehe..kalu sejuk..sejuk senyek..heheh

solihin:
hhaaa..lama tu solihin..tggu kedah msuk final..kamu pi sokong deh..

izan:
hehe..tu la..xde bosan sgt

cma:
kata tu sebenarnya kene hadir ngan panas cheng2..

hanis:
hahahaa..ye jgk tau...cikgu ni multipurpose..seme bole..

eelobor:
ye ke..akak rasa ni mcm kata ganda atau kata penegasan je..nok royak..panas berdo'oh..hehe

kak erna:
dekat je kak..cuma mssd kan..buat kat stadium

Eliza berkata...

saya kalo berpanas cheng-cheng, balik rumah mesti pening kepala, pastu tidur punyalah lama.

patut ar badan awak menten slim, cikgu sukan rupanya eh..

aibaks berkata...

hehe.. cheng cheng panas berdenting yer? ingatkan tadi cheng tu nama tempat ke.. nama masakan ke.. hehe

MamaYatie berkata...

cheng cheng cheng tidak menjadi penghalang nampaknya..jurulatih terus gigih melatih anak murid sambil marathon hapdet blog..kui3x