selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 18 Februari 2011

** LAMBATNYA MAK DATANG!! **

Assalamualaikum
selamat tengah hari semua

hari ni kita stori
pasal NAJWANlah..hehe
ini gaya najwan
ketika menunggu mak
mengambilnya di prasekolah



kasihan menengoknya
tapi itulah hakikatnya
kita juga bekerja dan ada kekangannya

banyak lagi budak-budak lain
berlari ke sana ke mari
memanjat sana-sini
melompat dari atas ke bawah
sebelum semuanya diambil
sama ada oleh ibu ayah
atau van atau bas

p/s: kadang-kadang risau keselamatan mereka sebab aktifkan..huhu

25 Rajin Komen:

Kamalia berkata...

saya xde experience camni lagi..ank2 belum skolah..tp,mmg kadang2risau jugak ye,yela budak2 ni kan aktif..harap2 xde ape2 yg buruk terjadi..

kakchik@ella berkata...

tu tanda nya di sehat cikgu. hihi ..

Ati Masrif berkata...

sampai tengahari ke dia
kena tunggu sarah...

cain nye..


Jom baca: MEDAN TANGGA

Izan Ishak berkata...

alahai najwan. sampai berbaring gitu sekali ye. penat tunggu mak tak sampai2 ye~

Cma Shiema berkata...

huhu..golek2..penat tggu la tu..
lama tggu ibu amek ni..

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

yg penting diorg tggu dlm kaw. skolah. kalu merayau2 tu...waduhhh

JunAina berkata...

itulah pebgorbanan anak untuk seorang ibu, macam ibu banyak berkorban untuk dia org jugak...sebenarnya dia org suka main macam tu...hahahaaa...

suri solehah berkata...

salam..alaa sian ngan najwan..sampai terbaring gitu..hehe..

sarah-najwan berkata...

kamalia:
xpe..pglmn bole ditimba skrg..panduan utk akn dtg..

KC:
hehe..aktip sgt..do'oh nih..

ati:
kelas pra tamat jm 1.15pm..

izan:
tu la..penat berlari2 je lebih..

cma:
xde lama..tapi salu merajuk..

aniesa:
tu yg ok tu..dlm kwa skol yg penting..jauh dr jln raya..

jun:
betul3..mmg dorang suka..kita yg gerammm..kotor abis baju suar

suri:
dia suka gtu..main2 kan

wahida berkata...

alahai...sian dia...sampai guling2 gitu menunggu mak...heheh..

Cikgu Nurin berkata...

tunggu sampai tergolek dok...

~ yus ~ berkata...

alahai, penat sangat ke apa tu najwan?

Anak saya Abid, bila saya jemput dia mesti dia tengah main dengan tanah liat. Geram di buatnya, selamba je tgk muka kita, mcm tak nak balik pulak dah..huhu.

munna berkata...

munna takde lagi anak2 yg bersekolah... tapi melihatkan kakak meya yg memang nakal tu dah dpt bayangkan macamana dia nati kalau dah ke kindergarden...dulu masa hantar taska... cikgu2 kat sana Meya lah yg jadi heo kat sana mengalahkan budak lelaki lasaknya...

Yasminhamid berkata...

hihihi... penat sanagt menunggu tu.. kesian dia...

AngahSayang2314 berkata...

wahh budak kalau dah aktif ridau di buatnya kan???

A.s.t.i.n.a berkata...

KEselamatan paling penting sekarang ni.. budak2 pun org suka suki nak jual... duit punya pasal..

MULAN berkata...

ayoyaaiii... kesian sungguh aunty nengok najwan.. kalau dekat aunty amik bawak rumah ni dulu.. sama jugak yg kat rumah ni.. siap nak tido dulu atas riba teacher.. isshh issh..

yujiayao berkata...

For those of you who are purchasing Taps,we realize that this is one of the most important purchasing decisions you will make. You have made the best choice in choosing one of our Bathroom Sink Taps,Kitchen Taps or Shower Taps etc, as they are constructed of the highest grade materials to ensure that your new Taps lasts forever. You can be confident in your purchase as each item comes with a no hassle 30 day return privilege.

eelobor berkata...

hehehe...siap guling2 lagi tu

CIK TOM berkata...

hehhehe..siap baring n guling lg tue....

p/s: sori cik tom br berkesempatan singgah sini ;)

diana berkata...

tu baru la gaya seorang hero..
kalau yang duduk sambil kepa kepala teleng tu
tak nampak hero lah..
hahahah

Hanis Azla berkata...

samalah sarah.. anak akak yg kecik tu pun gitu juga.. baju sekolahnya mmg x boleh masuk mesin basuh.. mmg kena sental sebab dah tidur baring atas lantai.. he..he..

Solihin Zubir berkata...

smpai ergolek atas lantai..
boring sgt la tu.. heheh..

Puanbee berkata...

kesian sampai terbaring2 haaa

Gayahspears berkata...

siannya... mesti bosan gila sampai tergolek2 kat lantai..huhu