selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 26 Februari 2011

** LAYAN CITER BOKBONG!! **

Assalamualaikum
selamat malam semua
wah!!! malam-malam
baru hapdet..hehe

mek sarah sudah sembuh
harap-harap antibodi badannya
semakin tegar dan mantop

malam ini juga
sesambil berblog
saya melayan cerita seram weh..eeeeeeeee
"tangisan langsuir" kat 105
seram jugak wey..eee
jika macam hantu kak limah jadi lucu
ini memang serammmm!!!

saya memang jarang tengok
cerita seram ini
sebab jika hubby OS
saya pulak yang penakutnya..ehhe
macam teringat-ingat kat bokbong itew..ahhaa
kelakarkan mak budak ini..

tapi sekali sekala layan
tak dok hal kan
mengisi variasi genre drama
jika tak..saya asyik layan sinetron ajo..hehe

p/s: uolls tengok tak? minat tgk cerita seram??

14 Rajin Komen:

kak Erna berkata...

assallam sarah najwan..akak tak tengok..layan cerita korea di 393..
cerita seram memang akak elak kan..nanti tak boleh tidur...asek terbayang2 je..

diana berkata...

saya baru sihat je sarah..
demam sehari je..
heheh..

saya tak berani la kalau cerita seram2 ni..
kalau tengok pun mesti tak habis..
hehhe

A.s.t.i.n.a berkata...

Alaaa Kak Sarahh.... takde Astro lerr.. sobsss sobss...

saya suka tau cete seram.. sebab apb tengok bersama yang tersayang.. beliau akan takut dan saya pujuklah.. maka romantik...

sarah-najwan berkata...

kak erna:
hehe..zmn tgk citer korea zmn winter sonata ajo kak..hehe

diana:
demam rupanya..saya rindu entry awk sejak semlm..hehe

saya pom jrg tgk..dan tgk pom xabis..tapi mlm ni..dah dekat nk abis dah ni..saya masih tgk..eeeee

astina:
la..hubby awk yg takut bukan awk..terer awk..hahaa

eelobor berkata...

hati2, nanti itu bokbong ita kut nello

Arizakiah berkata...

Sarah-najwan tau tak apa tu bokbong????ia spesis tupai cuma badannya lebih besar dari tupai. sangat suka curi n makan ayam kat reban.... akak rasa ia tidak menyeramkan.....

sarah-najwan berkata...

eelobor:
hahha..nello tinted dan dikatup kemas doh..

arizakiah:
hehe..owh gtu yer..tapi sejak kecil lagi..jika antu je..kami menyebutnya sbg bokbong..utk elak lebih takut..tq krn bg info..

Amy Syaquena berkata...

amy x berani tengok cerita seram nie.. nanti terbawa2 dalam tido , lemah semangat sangat!

sissyira berkata...

salam


erk..kita tak berani layan citer seram..huhu

Eliza berkata...

saya kalo tgk cite antu, jerit jer lebeyy..antu tak kuar dah jerit pastu tutup muka, tanya org apa dah jadi..

anak2 n cik abe tak suka kalo saya tgk cite antu ngan dorang. kaco daun tul..heeeheeeheee...

munna berkata...

munna mmg tak berani layan citer seram2 klu cik abg tak ada.... takut ...klu yg genre komedi beranilah tgk

Solihin Zubir berkata...

Alhamdulillah.. coz mek sarah makin ok..

err.. cita sram? sy kurg gemar.. hehehe..

suri solehah berkata...

salam sarah..cerita seram mmg serenda..nakut weh..ingat abg2 dulu suka usik bokbong..kalu nangis mlm hehe

azzey berkata...

Saya pon tgk citer yg sama mlm tadi...dah 3 kali tgk rasanya...:)