selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Rabu, 22 September 2010

"TETAMU" TIDAK DIUNDANG~

alllooooo....
tgk tajuk entry macam sheram je kan..
huk huk

ni la tetamu yang tidak diundang nih..layannnnn



haaaaaaaa....uollsz semua ada menghadapi masalah
tetamu ini di tempat/kediaman uollsz???

kawasan rumah saya ni selalu diserang oleh monyet2 nih
tengok perkara yang menyakitkan hati monyet2 ni buat......




kalau kita keluar nk halau ke hape...
pandai monyet2 ni melarikan diri..
tengok tuuuuu...


tapi harus hati2 sb monyet2 ni ada dia punyer mastemind...
xle nak snap pic sb monyet yg ni mmg besar dan garang uolls..takut i...

p/s: yg pasti..tetamu ini jadi gini sb habitatnya telah diterokakn...pandai monyet2 ni...jangan sampai masuk umah selongkar makanan sudahlah....

20 Rajin Komen:

diana berkata...

uih..bahay ni..
tak boleh buka pintu selalu
kang dia masuk umah ,
yang ade anak2 lagi la bahaya
takut dia cederakan..

Kuman Chaos berkata...

kalau sekor org kata comel, nih kalau dah bergeng-geng siap ada yg taikor lagi.. time to panggil Perhilitan.. sebelum ada anak2 yg kena "ngap" :0)

kuman "nostalgic" Entry

~SukEMakAn~ berkata...

adeh!
ingatkan kuceng
ni masalah monyet plak

sarah-najwan berkata...

diana--> setakat ni xde masuk umah lgi sb monyet dah dpt mkanan kt tong sampah..

kuman--> tgk kalu byk sgt..kene panggil perhilitan jgk..

sukemakan--> xle bela kucing..bahaya semput..

Ogy berkata...

adessss naik gerun plak kalo dh reramai...agaknya hutan dh habis kena tebang...huhuh

AngahSayang2314 berkata...

kalau dah ada tetamu yg tak di undang tue yg parah kan???

~~Ciklinn~~ berkata...

hishhh bahaya nie... tutup rumah rapat2 yer....

huhuhu doakan ciklinn dapat baby girl 3 thn lagi yer.... (hahhaha sgtt kepingin anak fompuan ni...)

sarah-najwan berkata...

ogy--> takut ler..sekali serang bole cecah 20 ekor..siap menggendong ank you...

angah--> parah sb ari2 dtg membongkar tong sampah..parah sb nk kene kutip blik smpah tu...tu yg ada pamper dok atas bumbung rumah..

Yasminhamid berkata...

monyet ni bahayakan..kadang2 dia boleh mengganas..

Amy Syaquena berkata...

Rumah amy dekat k.l pun macam tue juga,kena lebih berhati2 kalau x..mau masuk rumah di buatnya..

sarah-najwan berkata...

cik lin-->setakat ni xpenah msuk umah..insyaAllah awak akn dpt bby girl mcm saya..seronok dpt ank puan nih..

min-->tu la..kalu kene gigit..kene pi enjek tau..

amy--> btul3..sb habitat monyet dah xde..tu psl monyet merayau2..

alfa juliet berkata...

mmg bahaya puak2 ni...memang leh masuk umah buat mcm umah dia plak..hehe

kakcik berkata...

kat rumah kakcik pun kadang2 ada dua ekor En. Mon ni merayau2.. kesian pulak tengok..

sarah-najwan berkata...

aza--> kalu dah msuk umah gak...tanpa segan silu la menyepah2...bahaya kt kita la..minta jauh..skrg pom ade kt luar tu dok merayau2 kt atas bumbung umah jiran..takut tul..

kakcik--> monyet ni bahaya...nati digigitnyer kita..tapi dia pndai cari mkn..bomgkar tong sampah..jd xkebulur

Intan Inn berkata...

erm tetamu nie pun ada dtg beraya kat kampung mak hari tue..masa intan balik kg mak mmg sentiasa ada jer tetamu nie..mmg bahaya sbb suka kat budak kecik...kenalah pantau anak2 sendiri kalau tak mg da dok tgk jer

Das berkata...

bnyk monyet ko rumoh mu....bakpo aku gi tadok pun...kalu dok mesti anok aku suko....hi3

cam zoo la rumah mu ni...banyak weh...

Awangku berkata...

hahaha.. kat kg saya hari2 ada tetamu tu.. tu la tiap2 hari kena tutup pintu dapuq kalau tak habis barang2 dia angkut p bawa lari.. dlu pernah dia bawa 2 biji cempedak bawa lari.. huhuhu.. pndai betul tetamu tu mncuri ek.. dah la hebat pulak tu blh meyelinap cari mana2 ada lobang.. nak tau rmh saya atas air n kawasan paya bakau air masin.. so byk la benda tu.. kekadang lucu jg tgok benda tu coz bergayut2 n then ada juga yg terjatuh maybe salah landing kot.. hehehe.. blkg rmh mcm dah d anggap mini zoo.. hehe

SYaMiLa berkata...

byknya....nk beraya jugak le tu...he3...

p/s : ada tag contest utk akak http://syamila02.blogspot.com/2010/09/blogger-tegar-perlukan-domain-by.html

sarah-najwan berkata...

das--> time2 rmai org monyet ni cerdik..dia xmai..ni time kol 3-4 ptg..ore xramai lgi..weken lasung xdok..hehe

awangku--> a-ah..kt kws saya pom jd mini zoo jgk..byk wey mons ni..

syamila--> nati akak join contest awk tu..insyaAllah...

Suara Kalbu berkata...

Mak oiiii.. banyakknya cik nyet

Meriah betul