selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 3 September 2010

KUIH RAYA~

kira skrg mood raya la..
ni seme pasal kuih raya yang telah ditempah

kali ni..xnak membazir2 yer
ckup la pengalaman dolo2
inilah jenis kuih yang aku beli kali ni..

**xle nak snap pic betul sb bateri kong..aduyaiiii
**seme gambar dari album pok cik gogel - kredit to mr google**


**bukan byk ni i beli tau..ni gmbr google..hehe

1. kuih raya betul2 lah - wajib almond londong (1) + tart nenas(1) + puteri salju(3)


2. kerepek2..xbosan org mkan ketika bertandang ke rumah nih
[pelbagai jenis lah..ade pisang, tiram, ubi pedas, popia simpul]

sambil tu jgk..beli la utk dibawa kepada org tua kt kampungkn..

p/s: korang mesti lagi banyk order kuihkn..i da serik..ala kadar dan bersederhana shj...

8 Rajin Komen:

Das berkata...

aku dok beli biskut lah mana....
biasa aku beli tart, almnd london, semperit, mama carries...

sarah-najwan berkata...

sama la mu nge aku..berjimat cermat...

Yasminhamid berkata...

saya pun order sikit jer tahun ni.. samacam awak.nak berjimat cermat.

kak ina kl berkata...

minggu baru ada mood nak buat kukis raya..yang beli cuma kerepek ajer

apik pehe berkata...

banyak biskut akak wat..bagi la kat apik ckit..hehe

sarah-najwan berkata...

min-->betul3..dah ade pngalamnkn..jgn membazir

sarah-najwan berkata...

kak ina-->saya xpenah buat cookies raya..cookies tunjuk jek..

sarah-najwan berkata...

apik--> akak xbuat pom kuih tu..kuih tunjuk ajer...hehe