selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 24 September 2010

ANAK PEREMPUAN SUKA MENANGIS?~

yuhuuuuuuuuuuuu....
salam pagi semua
salam pagi jumaat

n3 ni khusus untuk mek sarah lagi
mek sarah in da house

saya ada 4 org anak
3 hero dan sorang shj puteri iaitu sarah yg bongsu..
dah biasa gelagat dan kerenah anak3 lelaki
memang xbanyak hal..
kata org..anak lelaki mmg AKTIF
tetapi TIDAK CENGENG a.k.a SUKA MENANGIS
betul tak uolls yg ada anak lelaki????

tapi..anak perempuan nih...
SUKA MENANGIS wey....aduyaiiiii
cengeng sgt2...
kuat merajuk
bentak2..guling2..baring2..
mulut muncung bole ikat tuh...
tengok aksi mek sarah yg cengeng a.k.a suka menangis nih..huhu

**smbil2 blaja lagi photoscape
yahooo...pandai dah sket2 tuh...

apa2 pun..saya bersyukur sgt2
sebab dikurniakan anak perempuan setelah 10 tahun menunggu..
buat CIK LINN...
saya doakan agar cik linn akan dpt bby girl nati yer..hehe

p/s: anak puang nih..kecik2 dah pndai nk make up ek...hehe

20 Rajin Komen:

HANI berkata...

manja keledek mek sarah....kak jaja berapa tahun dok sana? lama tak dgr citer dia..dia g luar negara tahulah...

sarah-najwan berkata...

3 tahun kot..tgk fb dia..

tehr berkata...

anak saya 3 orang
2 lelaki, si bungsu perempuan
saaaaaaaaangat kuat merajuk

pening pala!
hahahha

~~Ciklinn~~ berkata...

huhuhuhuhu tq sarah..... aminn,.... besttt best,... bukn pompuan jer kuat nangis.. si dobot umar pun sama nih

sarah-najwan berkata...

teh ramuan--> betulkan nak gegirl nih kuat cengeng..xtahan nk pujuk jer...

cik linn--> ye ke..anak lelaki biasa tough..ni kes nak adik gegirl nih..hehe

kakcik berkata...

Alhamdulillah... ada juga anak perempuan. kakcik ni, tunggu menantu dan cucu perempuan ... :)

AngahSayang2314 berkata...

betul kata roszi angah pun sokong memang macam tue kut

Kuman Chaos berkata...

rasanya semua mmg camtu ler.. :)nak kena pujuk lebih.. :)

kuman "Link kat Komen" Entry

sarah-najwan berkata...

kak cik--> xpe kak..nati dpt la tu yg kak tgguu...

angah--> sokong 101%

kuman--> skil puju anak gegirl kene tinggi..kalu x..muncung lgi panjang..

ibusofiya berkata...

Tuh ang duk ngosek sokmo tuh..sapa nangis..hihihii

ibusofiya berkata...

opss..nk tulis abg sakni..

ProfHariz berkata...

Alololo mek sara.. xmo nangis2 :P

New Entry ProfHariz
Semak Jantina PC Anda

diana berkata...

setuju sangat2..
maisara kuat menangis..
sepupu dia yang lelaki
sorang pun tak de yang suke menangis.
rimas kan...

Yasminhamid berkata...

anak saya dua-dua lelaki.. tapi yang si abang lagi cengeng. silap sikit dah nangis...yang adik memang keras sikit..jarang nangis

EiJa ZaQuaN berkata...

anak perempuan mmg biasa kita dgr kuat nangis/cengeng...

tp anak lelaki eija pun lebih kurang jerk..mmg kuat nangis..kalo ade yg x kena ngan hati dia..mula la nak teriak..ermm..ke sbb dia bdk lg..kalo dh besar sikit..br nmpk sifat control macho tu..hik3..

Das berkata...

buat tk tahu je...lama2 senyap la dia...he3

sarah-najwan berkata...

ibu sofiya@su--> abe xngosek pom teriok sokmo..

pro hafiz-->huhu

diana-->setuju

min-->ank ke-2 mmmg type keras hati..

eja-->mybe msih kecik..tapi jenis cengeng ni..smpai ke besar kot..

das--> aku xle dgr style jenis teriak panjg2 manja kededek tu..jd stress..dgr radio buruk..gtu la..

zue @ annaleeya berkata...

anak puang mmg gitu... anak saya pon sorg jer yg puang... anak sulung lagik... tp manjanya ngalahkan adik2... sabo jerlah...

armouris berkata...

info tentang menangis di SIHAT SELALU - Kenapa Perempuan Lebih Banyak Menangis

SYaMiLa berkata...

sama la ngn anak sya..Ira..tiap hari mesti nangis...biasa kalau dia nangis sya buat tak tahu je...nanti dia dtg la kt kita..kalau pujuk lagi teruk..baik biarkan aje...he3...