selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 6 September 2010

ANAK2KU --> AKTIF~

cuti sekolah memang ditunggu2
almaklumlah...boleh dok kat umah
berehat2 dari kerja
tak payah pikir pasal kerja walau kerja memang xpenah abis

tapi yang jadi masalahnya
mungkin dihadapi oleh semua housewife fulltime and mak2 yg cikgu2
contoh macam kawan saya UMISU DIDO and DAS LI
letihnya melayan kerenah anak2..katanya sb dia f/time h/wife
sesetengah smpai berfikir...arghhhh..baik kerja gini
balik dah separuh hari--> cikgu lah..
tapi yg keje kdg2 fkir nak dok umah..hahaha
macam2 keinginan kitakan...

nak2 time cuti sekolah
semua dok umah..aduyaiiiii..macam perang kebisingan di rumahku walau yg ade hanya 4 org anak dan seorang mak
mak da stat la jadi komander...komand sana komand sini
malu kat jiran2 setaman
suara kita aje yg didengar sehingga hujung perumahan

kalau xcuti sekolah
bizi nak cuti
kalau da cuti ginilah situasinya..



**layanlah pic anak2ku yg aktif nih..xkira bulan puasa atau x..mainnnnn saje

kita yg penat..kenapa?
penat komand @ melaung...aduyaiiiii

p/s: esok blik kg...lagi la tune anak2 akan lari..dorang lagi "gedebe" kalu blik kg..huk huk..

8 Rajin Komen:

Das berkata...

mak oii...nama aku ada la....hi3
rumh aku pun mcm tokang pecah weh....
anak2 meme gedebe kalu blk kg...tok dan nenek ada....dia tahu kita tkleh marah dia...hahaha

sarah-najwan berkata...

btul3..gedebe tahap maksimum..
aku gak kontrol baik dpn mil fil..
dale hati..terbakarrrr..

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil berkata...

Hhehehe bila depa x ada.. Sunyikan?!!! Bila depa ada dah mcm zoo terjerit2..

AngahSayang2314 berkata...

budak2 memang suka kalau balik kampung kan??? mesti seronok kan??

sarah-najwan berkata...

ibu aqil--> gitu la keadaannya..ibu baru sorangkn..aqil aktif jgk..ni saya..3 askar komando plus sorang wataniah...pecah rumah..

sarah-najwan berkata...

angah-->dorang seronok la mulo2 naik kete..dah lmbt smpai kt kg..mula lah muko monyak semaacm je..dah ade kt kg..bising tanye bila nk blik umah sdiri..mcm2 budak2 nih..

Lizzie Yasmin berkata...

apa lagi komand suh tolong kemas rumah lar.. nak raya nie.. tentera dah ada...

sarah-najwan berkata...

hurmmm..kalau bole komand kemas umah..da lama komand..ni kita yg komand..kita yg yes boszzz..aduyaiii