selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 6 September 2010

99th and 100th~

hal ini semua berinspirasi daripada blog adik iqa.
maka blog saya pun hdk memberi penghargaan kepada followers ke- 99 dan ke-100
jadi..siapa cepat dia dapat

sekarang followers blog saya iaitu ~permata hatiku ~ sudah mencecah 98 orang
itupun setelah dipulun BW selama 2 minggu
Alhamdulillah..walaupun mula berblog mulai jun 2009
tapi tak aktif

mula aktif semula pertengahan julai 2010..setahun tu..

jadi..sesiapa yang bertuah sbg followers ke-99 dan ke-100
inilah hadiahnya sebagai penghargaan setiap seorang dpt satu gelas cute~~
walaupun kenit sahaja tetapi souvinier ini dibeli di australia
ketika saya melancong ke sana cuti sekolah bulan jun 2010

layan gambar hadiah yang kenit ini:

p/s: siapakah yang bertuah itu???

12 Rajin Komen:

ProfHariz berkata...

saya nak mana blog beliau?


New Entry ProfHariz
Pengumuman! Raya Jatuh Pada Hari Khamis

sarah-najwan berkata...

blog inilah lah prof hafiz..

Das berkata...

waaa....kalu tahu gtu aku dok jadi follower mu lagiii...tunggu ke 100 dulu....hi3

sarah-najwan berkata...

das..aku wi ko dua la..ke-99 dan ke-100..hehe..mu kene create satu lagi blog la utk jd follower baru..ki3..

Das berkata...

nanti aku suruh anak aku buka blog....kakaka

sarah-najwan berkata...

puloks...kene wat syarat marat ni..ngeh3..

~SukEMakAn~ berkata...

yey!!!!
saye betuah
hehe~

sarah-najwan berkata...

thniah sukemakan..ke-99..tggu aku akak ejas post hadiah lps raye yer..akak akn terjah nati blog awk..

MamaRifqy berkata...

yeay!!saya yang ke 100!!!!

sarah-najwan berkata...

thniah mama rifqy..nati saya setel penghargaan ni slps raya yer..

puteriqaizyan berkata...

hehehe...tenx akak sbb wat sy jd inspirasi.
hehu :))

sarah-najwan berkata...

okeh..no hal..xtau la psl pos laju awk tu..akak kt kg ni...huk huk