selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Rabu, 18 Ogos 2010

SUKA~

pagi2 biasa lah
mesti terjah dlu yg sepatutnya..hehe
tau la korang apekn..

check2 blog..
tersentuh hatiku ngan seorang adik blogger ni izahafizah
dia buat n3 khas utk akak ni yg jd folower dia yg ke-50
wah..wah..wah..menghargai betul > nak la hadiah..ekeke..

jadi timbal balik..
n3 ni pom dibuat utknyer
semoga ukhwah akan terjalin walaupun secara maya
dunia tanpa sempadan
mklumat n info di hujung jari

p/s: nati tiba time kita ..kita juga akan menghargai seseorang walaupun
kita tidak mengenali pun org itu secara realiti..hanya melalui laptop shj..
inilah antara rakan2 blogger yg disukai...

wah!! n3 touching...

8 Rajin Komen:

Yasminhamid berkata...

berkawan biar seribu.....

sarah-najwan berkata...

btul3...biar kita xpenah jumpa kn..kwn maya..hihi

Das Li berkata...

jgn wat cite sal aku...nanti aku terharu....hehehe

sarah-najwan berkata...

huhu...tp das..aku akan buat jgk n3 utk mu pada hari mu gi oz...very2 touching you

sesiap aku tepek gmbr mase dok sic lgi..tgguuuuuuu

Das Li berkata...

ni aku terharu ni....huk huk huk...
ari aku gi...aku takleh baca arrr...he3

sarah-najwan berkata...

btul gak..aku kene wat n3 tu paling tidak seminggu sblum mu gi..baru smpat mu baca..kalu 2/3 ari nok gi tu..mu bizi do'oh doh..xdang nok baca2 nyer...

p/s: aku akn wat n3 tu pada 12 oktober..heheh..igt tu..

izaFiza berkata...

wah..akak..tq2 change entri..i like!!

sarah-najwan berkata...

sama2 dik..