selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Khamis, 12 Ogos 2010

5:30 PAGI~

tu la psl..
ni seme gara2 en.nazirun a.k.a pemantau

selepas sahur aku xtido
buat plan B RH
plan A da buat smlm
takut la jd insan terpilih hari ni
tak nakkkkkkkkk
thun da kene

jd pagi ni
kol 7 aku da smpai skoloh
print RH > setel
kol 7.30 msuk kelas pertama > selamat lgi

**************^^^********************

da dgr ura2
ade calon insan terpilih
bukn aku pom > selamat
tapi jgn zon selesa
sb aku ade 3 kelas ari ni..huhuhu

ape2 pom
aku hrp seme berjalan lancar
baik utk aku dan juga skoloh..

p/s: mataku berpinar2 ni..ngantuk la tuh...hehe

8 Rajin Komen:

Tie Lee berkata...

datang pantau gapo...mu ngajar ko...bukan ke budok pekso trial loni

sarah-najwan berkata...

bdk ting 5 je exam lgi..1-4 dok wey...aku ngjr t3 dan t4 plus t5..fuhhhhh...stended la demo tu mari skoloh..hehe

Tie Lee berkata...

bakpo yg ado plan A plan B nyo...bukan ke buku rekod kalu de tulis tokleh sapu doh....

sarah-najwan berkata...

ni spesel aku..BR aku guno fail tau...buku aku xgune..2 thun doh aku guno fail..sene sket..

azhariahzuber berkata...

hr ni sy pun ting tong tido lmbt mlm semlm

sarah-najwan berkata...

aza > saye pom pening..da la ade klas ptg..huhu..bazar la lps ni..

Yasminhamid berkata...

saya dah kena tengok dek nazir bulan 5 hari tu..

sarah-najwan berkata...

biase la kerjaya sbg guru..yg pnting sntiasa sedia...