selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 28 Ogos 2010

SENYUMAN MANIS SI COMEL GIVE AWAY~

entry malam2 join GA..hehe
dok asik BW..jumpa GA ni
join la sb mood join GA tgh tggi ni..

kepada ibu2 yg berminat hendak join GA ni
untuk lihat syarat-syaratnya yang mudah sgt2..

dan gambar yang telah dipilih ialah..taraa..mek sarah lagi..




NAMA: NUR SARAH BT ZAID
UMUR: SETAHUN 6 BULAN
STATUS: ANAK PEREMPUAN SAYA LA..
NAMA PENGIRIM: PN ZIA ~ saya sendiri yer..he
cerita menarik ttg gambar ini ialah:

ketika ini kami berada d kolam renang.
disebabkan mek sarah masih kecil..saya tak main2 dia kt dalam kolam tu.takut la apa2 yg terjadikan.lagi la nak kontrol 3 org abangnya yang tengah seronok mandi kolam. jadi..apabila abang3 nya dtg utk letak goggle tu..mek sarah sgt2 gembira. disebabkan dia xdpt mandi kolam..saya pakaikan goggle tu untuk kasi senyum sama dia...taraaaa..itulah senyuman manis mek sarah..kalau tidak muncung boleh diikat tau...hehe

p/s: kalah menang adat pertandingan. join GA utk memeriahkn suasana blogger ibu..

9 Rajin Komen:

Mama Hanim berkata...

good luck ye..

faizz berkata...

uhuh kak rajin mung loni....semoga berjaya...

Das berkata...

good luck....moga berjaya....

alfa juliet berkata...

comel lah sarah ni..tak heran rozi asyik pilih dia masuk bertanding

sarah-najwan berkata...

mama hanim --> tq yer..hrp2 ada peluang..hihi

sarah-najwan berkata...

faiz @ jah--> hehe..time rajin join GA..aku buat la..time malash gak..tgk GA hok mu join pom aku pandang jer

sarah-najwan berkata...

das--> gmbar ni kenangan gi kolam nge mu nih..hrp2 berkat mu.. doh nok gi OZ...mek sarah menang..bertuah sungguh..he3

sarah-najwan berkata...

aza @ pn alfa--> sepanjang penjelajahan saya kt blog awk..xpenah ek join GA..join la sb farzana + luqman pun comey n cute jgk..mana tau ade rezeki..

MamaZarith berkata...

salam terjah..
TQ for joining this contest.. gudluck si comel sarah..