selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 31 Ogos 2010

PASAR RAMADAN~


**gambar pokcik gooogle**


petang tadi..buat kali pertama
pi pasar ramadan kt stadium tu
Masyaallah...ramainya umat
bersesak2 manusia



salu pegi pasar ramadan yg kecik2 je
ini mak datuk...punyalah susah
parking ketenya
jalan jemnya
manusia yg sesak
panas dan hangit



anak4 dipegang kemas2
takutlah apa2 halkan
nyesal nanti
jln dari lorong awal smpai ke hujung
last2 yg dibeli cuma ayam percik yg kt hujung sekali + nasi kerabu



pahni sudah xnak gi pasar ni
sesak yg amat



p/s: n3 mlm sb esok bizi sket ngan program kemerdekaan kt skool..

6 Rajin Komen:

Das berkata...

aku dok gi bazar pun...tunggu dlm kete je....pesan je....kat depan stadium tu lagi lerrr malas...wat penat je...aku berbuka kat zuzana arini....hahahaa

sarah-najwan berkata...

la..aku berhajat nak gi zuzana gak tapi terlepas ke tg lumpur..full boking siot...tggu weken nk boking sesiap..mggu ni ank aku ujian bulanan..

kak ina kl berkata...

sepanjang bulan ramadhan ni sekali ajer pergi ke param ni...malas nak gi..tak leh tahan nafsu..anak yang jadi mangsa..mak dia tau order ajer

sarah-najwan berkata...

btul kak ina..beli byk2..mkn nyer x sb perut da kenyang..membazirkn..

salu pi param pun beli lauk utk top up je..hehe

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
zue @ annaleeya berkata...

tau xpe... saya yg keje area stadium nih lagilah... jem giler.. sib baik bln pose balik awal sket kan??? tp x pnah pon jejak kaki kt param stadium tu...