selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Khamis, 19 Ogos 2010

GERAM~

apa perasaan uolls
kita nk cepat gila
smbil bawa kete nih

orang depan bole bawak kete :
macam makn siput sedut
macam lenggang kangkung
macam itik terkedek2
mcm anak dara pulang petang

hangin aku...

dalam hati ini
terasa ingin dushum sahaja kete buruk warna merah kelabu asap tu
kalau aku bawa lori kepala merah tu
memang aku buat..

tapi memandangkan aku pemandu paling mulia
aku abaikan sebab bukan ape pom
aku sayang myB aku nan comey gtu...
hahahaa...tau takut..takut kemek korang
xke naya nk repair..melayang fulus
jom layan perasaan geram ini pade clipart kete merah yg cute ni..hehe

p/s: buke poso bazar ramadan..letih dok membebel kt kete merah buruk kelabu asap tu..

6 Rajin Komen:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil berkata...

Hehehe SAbau le dear.. Kalo ayah Aqil dia dah horn dah.. ;o) Tmbh waktu pg owang sibuk nak pegi keje.. ;o)

sarah-najwan berkata...

salu xsempat nok horn sb mulut momet-momet dok membebel..xlink ngan tgn nk tekan horn...

Das Li berkata...

sabar weh...bule pose ni...mugkin dia tkda tenaga nak bw kete laju sebab pose....kuikuikui
sebab kete nok gi bazar....cakap je m...senang sikit...hi3

sarah-najwan berkata...

ni peristiwa mase aku nok gi skoloh ptg das..kene jage exam..dah la lmbt..kete tu wat slow motion lak..aku sapa kt dewan..oghe siap bg ketas doh...malu la aku sb lmbt brtugas..
ni seme sb kete merah kelabu asap tu..hampeh tul..

Das Li berkata...

sib baik keto aku warna gold...kalu dok make cili doh...hu3

sarah-najwan berkata...

ni kete isworok das..buke kelisok..hehe..drebar pakai pioh wey..pemandu berhemah tahap gaban