selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 14 Ogos 2010

SABTU~

yeyeyyyyy!!!!
cuti memang besta
besta...besta...besta..

lps sahur trus tidolah
kang kalu hari skoloh
xle tdo sb kene iron baju

bangun je trus sidai baju
ari skoloh..mr hubby yg kontrak sidai kain
biarlah kedut seribu pom kain tu..org laki kn..fhm je la cara sidai tu
jnji bersidai > tapi loni da improve sket tahap kureng kekedutan kain tu..hihi

kemas2 umah then
jeng..jeng..jeng..bertenet selaluh..
menggooogle resepi la..kunun
cari inspirasi nk masak..
jumpe la satu > bole la wat santapan berbuka

btw > selamat berehat kepada yg bercuti hari ini..
seronok kn sabtu ahad cuti
tapi hari senin nati nk kene keje
nak2 yg akan mula stat keje isnin ni mcm pn alfa tu..hehe [jgn mare i mention nama u]

p/s: ni baru blik pasar..ikan yg nk dimasak xde la pulok
gini sokmo la..kalu nk dimasak ade je yg xde...tapi trpaksa la gune ikan plan B..huh!!!

4 Rajin Komen:

Das Li berkata...

aku pun tido je arini....merehatkan minda....hu3
aku wat ikan kembung je arini....

sarah-najwan berkata...

aku meme suke tdo..mcm kalu lps sahur kol 5.30 tu..smpat agi aku tdo gak..biar 45 mnit..then bgun tu yg terkocoh2 iron baju...tu yg suare pom jd mcm trzan sb kejut ank + laki bgun..ha3

takut lmbt kuar rumah..jem kt skoloh anok aku tu..menci tul..mcm jem kt KL..huh!!

faizz berkata...

tu yg aku syg mersing nih..lglah sekarang dah duduk taman sri pantai jer..tak ada jem langsung...bilalah laki aku pulak nak ajar kat sk sri pantai...jimat2

sarah-najwan berkata...

isi e-G tukar la jah...konpom dpt..
post sket gmbr umah baru mu tu..