selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Rabu, 7 September 2011

+BUKU PINK+

Assalamualaikum
saya rindu dengan uolls semua!!!!

jika berkesempatan
saya akan singgah beraya rumah uolls!!

dan ini sajian juadah raya
dari rumah saya yang sudah lama bersawang..huhu


p/s: tunggu dua minggu lagi untuk 3 bulan agar kemabukan hilang..harap-harap

26 Rajin Komen:

Maya Mayana berkata...

waa mengandung lagikah? tahniah...happy for you kak...

kakcik berkata...

Semoga segera hilang kemabukan itu. :)

Lina berkata...

selama 9 bulan lar tak lekang dgn buku pink ni kan hehe

Salina@IbuAqil berkata...

Tahniah dear!! Take care ye.. ;)

Sofya berkata...

dah g buka buku pink dah ekk..
rasa macam nak jugak ja.. he3 doa2kan yer

~ yus ~ berkata...

dah buat buku pink ya kak...

semoga mabuk akak segera hilang. Ada orang sampai ke 9 bulan mabuk kan kak...huhu

Kakzakie berkata...

Buku pink inilah yg akan diusung hingga baby selamat lahir cikgu. Moga beransur hilang mabuk tu....

MamaYatie berkata...

ohh..dah buat dah bukunya..

take care yer kak!

MamaYatie berkata...

ohh..dah buat dah bukunya..

take care yer kak!

Rozita berkata...

selamat berjuang kak...seangkatan kita ni..

ajumohit berkata...

Owh dah Ada buku pink ye, tak lama lg berakhirla mabuk Akak ni hihi

Hanis Azla berkata...

rindu kat akak juga.. semoga kemabukan itu segera berlalu.. take care kak..

Mama Zara berkata...

awal ye akak buat buku pink...masa kandungan ke2 dulu, dekat2 nk 5 bulan baru gi buat...hehe

rara pinkmafia berkata...

hehehe moga hilang mabuk cepat.

Zue AnnaLeeya berkata...

wahhh... buat buku meroh doh...
klu sayo masuk 4 bln baru abis mabuk... huhu...

diana berkata...

rindu nak belek2 buku pink..
hehehehe

ieda berkata...

kami sgt2 memahami :))

eiela berkata...

saya tak pernah tengok buku pink untuk diri sendiri, mak dah buang kalau tak bleh tengok perkembangan diri masa kecik-kecik.

Sarah Syazwani berkata...

bestnyer..mcm nk peknen je lg

Papa Mifz berkata...

semoga akak n kandungan sihat2 hendaknye...

eelobor berkata...

rindunya dengan buku pink....bilakah akan ada lagi?

ShErA berkata...

akhirnya... dapat juga baca entri akak... :)

~izan~ berkata...

buku pink ni dulu peneman suka duka izan ehehe...duka bila asyik kena test darah sbb hb rendah hehe

♥cmª shIemª♥ berkata...

dah buat pun buku pinkya..
semoga hilang mabuks tu..

MamaEma berkata...

teruk juga kemabukannya itu..hehe

the sun daily berkata...

semoga ilang la mabukzzz tu..hehehe