selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 4 Mei 2010

KEBUN ~~

itulah contoh kebun bunga yang menjadi minatku skrg..mane lagi kalu bukn dlm muka buku..gardenlife...menenangkan jiwa dan melapangkan fikiran tgk kebunku...
asal bukak fb jer..pantau kebun..trfikir2 bila nak whitered pokok..nak haves..nak deco..kumpul coin dan macm2...
p/s: catatan untuk FAIZAH BERAHIM>>>jenguk2 la kbun mu tu weh..mapuh keghas abis doh pokok mu...mu tgk kbun aku loni....lawa giler...hehe..perasaan aku...
satu lagi...aku tgh jeles giler ko FAIZAH BERAHIM nih..blog dio dah ngalahkan aku doh...dah dikira mantap sih...xpo la..aku byk lyan kbun loni...
nak lyn blog..laptop nge beruks xdok...
jd..layan kbun lgi baik...
p/s: tggu lpas pi aussie..bole fikir nk bli lappy atau x..kalu dok..guna hok oghe lain je la..huhuhuhu......
adios..muzik kbun telah memanggil2..ready time to new deco and planting...b4 that..time to haves first...spekang2..

0 Rajin Komen: