selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 23 Julai 2010

SPESEL POST~

da agak lama aku berblog
perasaan sket walau aku stat buln feb ke januari thun 2009

dlu malu2 nk berblog sb memang xpandai
kendian ade kwn kt skoloh tolong > sensei zia [nama lebih kurang je ngan aku]

phtu try n error
asik tenet >blog walking jer
mase ni xreti pom nk follow2 >main tgk jer yg org punyer

pahtu:

1. http://sweet-hani.blogspot.com tanye aku psl blog...aku pom dgn bangganyer ajar
sekarang >>blog dio lgi canggih manggih dari aku nyer..huhu

2. blog das - masih dlm pembikinan > tapi smlm napok macm da canggih...

3. bakal blogger baru >>UMISU DIDO a.k.a FIDAH...
aku tggu blog mu nih...

stakat ni..tu jer frenz aku yg ade blog..seronok tgk blogger lain yg nyk frenz blogger dia

p/s: bile smpai waktu aku rmai frenz yg berblog??
kene tmbh strtegi promo nih >>rata2 ckp..xde mase ------->>musykil aku..bukn CEO pom...

2 Rajin Komen:

azhariahzuber berkata...

cara nak tambah frenz..buat link di fb...pas tu update hari2..hehe

sarah-najwan berkata...

saya da buat..tgk hasil dio..byk mende lgi nk kene blaja..