selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 15 Ogos 2010

WAJIB TANDA~

sepatutnya WAJIB siap tanda
ketas trial kerana ari senin
nk bincang ngan bdk2

dorang ni fhm2 je la..
asal lps exam
bizi nak tau markah
kalu da tau markah
bizi nk double2 check
bizi nk naik markah
[xde pulak yg nak turun markah ek..atau buat2 senyap klau cikgu salah campur/kira]

font pom tukar kaler sb dlm mood menanda..hehe

btw..da setel sekelas kemarin
maka pada ari ini mesti setel sekelas lgi
on de wayyy...ayat stended kalu su pep bizi nk suruh key in markah
***bukan aku tau yg tergolong dlm org2 yg lmbt key in markah

**ni hanya skrip 2 kelas aku bawa blik utk ditanda
2 kelas lgi da setel > 4 kelas tau..

tapi menanda ni
satu kelemahan ialah KEMENGANTUKAN MELAMPAU kalu da tanda lebih 10 skrip
tapi aku guna petua jiran sbelah kt bilik guru >>buka FB kak..kompom xmengantuk
eh..eh..betullah..bulat butir mata..hehe
apa2 pom sekelas lagi musti setel..

p/s: ni mr hubby ajak pi beli belah lak..bila nk menanda...nak menggooogle resepi nk msk lgi..
aduyaiiiiii >>cobaaaaaan...

6 Rajin Komen:

Taska Ummi berkata...

kak, aku nak muntah tgk ketas budak2 ni....isnin key in

sarah-najwan berkata...

mok oiii...cptnyer smssi key in markah..seb baik sbpik last on 23rd ogos..hihi..ting 5 lasung xtande lgi..ni setel t3 dlu..

Tie Lee berkata...

selamat menanda zia....aku 23hb baru trial..

sarah-najwan berkata...

huhu..mu jgn xtau das..mukin 23hb tu skola aku join gak trial tu..xke haru..aku akn menanda utk kedua kali..waaaaaaaaaaaaaaa

cik ta berkata...

agree pasal double check markah tu..kadang2 lec penat ke stress ke tak bukak fb ke boleh effect markah kite..hehehe

p/s: good news,dah dapat gred yg lebih baik utk sub yg recheck tu..suke :)

sarah-najwan berkata...

cik ta....wat la blog satu..bole sharing caring..
btw..congrats sb ubah gred tu...kite pom suke..hehe