selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 16 Ogos 2010

ALAHAI~~


sedar2 dah jam 5.36 pagi..
adussssss...
ni seme penangan mek sarah
asik sedar je tgh malam
sedar2 nk neneng...eeeeee


last2 xsmpat sahur
kejut mr hubby
dia ckp xpe la
along angah option la poso ke x
aku diam dan peram jap tido

****************************^ ^ ^ ****************************
sedar2....hoh!!!!kul 6.30 pagi uolls
hambik ko...
baju xiron lgi
byk pulok tu
seragam along angah
baju aku
mr hubby
uniform najwan
aduhai...

pagi ni pagi kalut sedonia..
kuar umah da kul 7.15
tau2 je la skoloh ank aku
jln jem ngalahkan KL..

smpai skoloh..da stat assembly..aduss
punch card pom lmbt...
kalut ribut hari ni...

pengajrnnya
bunyi alarm henpon
bangun selaluh pn zia ooiii...
jgn diperam2..

adiossss...nk amik along angah

p/s: wajib tanda ade sekelas lgi..dpt jadual exam baru lak...3 kelas lgi kene..

4 Rajin Komen:

Tie Lee berkata...

aku terlewat gak semalam tapi...aku sedar kul 5...sempat lagi la...cuma kalut sikit

sarah-najwan berkata...

ok la..sian kt hubby aku sb xsahur..aku xpe la off poso..hihi
anak2 xpo option..tp sah2 xposo nyer..alang sahur pom melepeks mcm 3 ari xmkn..dugaan mndidik ank2 poso nih..

Tie Lee berkata...

hahaha...besar tnggjab jadi isteri ni...tgk, sbb tk sedar sahur je...hbs semua org....

sarah-najwan berkata...

tu la..amanah kn..tapi smlm sahur..siap masak bagai you..