selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 22 Julai 2011

"KAWAN SEJATI"

Assalamualaikum
selamat pagi semua

semua orang mempunyai kawan
rasanya tak ada manusia
yang hidup seorang diri tanpa kawan
kawan banyak kategori
ada kawan masa makan
kawan masa sembang
kawan masa suka-suka
dan kawan masa duka lara
dan pelbagai jenis kawan
jangan berkawan dengan KAWAN MAKAN KAWAN sudahlah!!!

kawan sejati yang sukar dicari
kawan yang setia dalam semua masa
masa senang gembira ketawa berjaya
masa duka lara kecewa patah hati gagal

dalam hidup ini
kita wajib memerlukan kawan
jika sudah bersuami-->suami pun boleh jadi kawan kita
suami tempat meluahkan segala-galanya
sebab ada juga hal-hal tertentu
tidak kita luahkan kepada kawan sejati kita
sebaik-baiknya yang sama gender dengan kita
sebab hal begitu untuk mengelakkan fitnah

inilah kawan sejati saya------------------->
yang baru berjinak-jinak
dalam bidang memblog
teringat zaman saya mula-mula memblog..huhu
uolls bolehlah berkunjung ke blognya
kerana sekarang dia mempunyai masalah sikit
berilah cadangan uolls untuk membantu beliau
sharing is caring!!
klik SINI untuk ke blog beliau..

p/s: terima kasih uolls..EXORA ini kawan sejati saya sejak tahun 1986 lagi..heheh

30 Rajin Komen:

Unknown berkata...

exora ni kiranya sebaya akak lah ya?

Saya dah beberapa kali gak masuk blog dia.

Bagus akak ni, tolong promote blog kawan2...:)

Kakzakie Purvit berkata...

Kawan sejati kakak buat masa ini memanglah hubby kakak.

Nanti kakak lihat EXORA teman sejati cikgu...

ajumohit berkata...

Lama ya bsahabat, dari umur sy 5 thn, motif????? Hehe... Jom kita terjah!!!!!

safurara berkata...

nak melawat k.exora lah.hehee

kayzie berkata...

kwn baik sy sume jauh..kontek tru phone n fb jek..huhu..hb mmg bf forever n ever..:))

NrlAidaHml berkata...

wahh lamanya kak berkawan dgn Exora..msti close sgt2 kan..dulu before kawen kawan2 sentiasa ade kt sekeliling tp bila dah kawen..automatik kwn2 semakin jauh bukan sebab gaduh tapi cara hidup bekeluarga yg menjarakkan kami..sedih rasa...sekarang ni kakak,suami n adik adalah kawan sejati saya..heheheh...

zaidah berkata...

nak kenal jugak kawan sejati cikgu..lepas nie nak gi lawat...

kurus berkata...

saya nak jumpe kawan sejati akak nie !!!! :)

Hanis Azla berkata...

bestkan punya kawan sejati mcm tu.. oh.. exora ni kawan akak.. saya pun dah follow blog dia..

Eliza berkata...

hiiii...nak kenal ngan kawan sejati dia gak ar...

saya punya best fren poeber dari tadika masih contact sampai la ni..saya ni tpt dia mengadu cite suka duka dia. i missed her oredi. :(

Unknown berkata...

kalo kwn sejati akak jap lagi saya kene terjah blog nye...

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

kite mesti ade kawan..baik kawan ketat...baik kawan longgar..heheheh=D
saye terjah ke teratak die nnti...
:)

Ujie Othman berkata...

sejak dh terpisah jauh dr kwn2 ni dan dah kawin..suami la teman sejati- kwn susah, senang, bergurau, bertekak..

Sarah Syazwani berkata...

sume kawn adalah kawan terbaik sy..selagi x menyakitkan hati..:)

emarieys berkata...

wao..lamanya berkawan tu..

nak singgahlah

Unknown berkata...

kawan sejati saya suami saya je la kot..heheheh..
baru berblog???
wah!!!lepas ni makin ramai kawan2 kita..
hahahah

Ummi Aqilah berkata...

la..kwn akak ke?patut la dia rajin ziarah saya..hehe

Memory berkata...

wow... lamanya kak sarah dah kenal exora ni...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

kawan sejati...hurm...tak pasti yang mana satu...sebab masing sekejap timbul sekejap tenggelam

Ati Masrif berkata...

baru saje kita teringat
nak cite pasai sahabat kita
nanti2...

sekali awak pong dah buat deh
nanti kita terjah ye :)

aibaks berkata...

wa.. bestnye.. rase2nye bole tak aibaks nak wat camni tuk akak? hehe

IMANSHAH berkata...

saya nak jadik kawan sejati kak la, boleh promote blog saya..huhu

munna berkata...

TEMAN MMG BANYAK KAK..TAPI TEMAN SEJATI SUSAH NAK KITA JUMPA SKRG NI...

wahida berkata...

sahabat sejati saya adalah hubby saya kak...setakat ni saya nampak dia sorang je yg sanggup susah senang ngan saya...

nnt nak masuk blog kwn akak tu...

exora berkata...

hi mama sarah...thanx so much,pomot blog i.. huhuhu
terharu r...kaulah kawan sejati weiii..hehe...aku igtkan sp la kwn baik mu td, rupa-rupanya aku...
tm ksh la yer..byk ajr aku mende2 yang aku memang x gheti nk buat...
semoga kekal selamanya persahabatan
kita.....

Yasminhamid berkata...

sekarang ni.. suami adalah teman sejati saya...

Kak Amy berkata...

Insyaallah nanti saya pergi singgah rumah kawan sejati akak ye..

Azlan Strider berkata...

wow..bestkan ade kawan yang dapat tahan lama kan??sy pun ade gak tp friendship ktowh baru cecah 13thn..hehe..nanti sy ade masa sy singgah blog kwn akak..hehehe

Regards,
-Strider-

Kalamhati berkata...

ambo rajin masuk dh blog kak exora ni..keciknyo dunia ni deh..huhu besfren demo rupanya

eelobor berkata...

huhuhu...siap gi terjah dos