selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 28 Jun 2011

*SLOW AND STEADY*

Assalamualaikum

**kredit pic to google**

BB sudah capai bandwidth
pergerakan macam mr. kura-kura
sebijik gambar kat atas nun!!!
hendak loading satu blog
saya siap masak ikan goreng kicap berlada

GERAMMMMMM!!!!!!!!!!
sebabnya TAK BOLEH BACA PENUH ENTRY
dan opkos TAK BOLEH KOMEN..huhu

p/s: ini entry praWORDLESS WEDNESDAY
[tak retilah hendak letak gambar sahaja tanpa ayat]

12 Rajin Komen:

munna berkata...

samalah dgn broadband munna....nasib baik kat rumah pakai streamyx...tapi mlm2 jrg sgt dpt buka komputer....

suri solehah berkata...

hehe..kalau ada lg binatang lain yg paling lembab harus dicari lagi agar dapat kita bayangkan kadar kelembabpan bb kitakan

kurus berkata...

ahahahhaha x per kak .. slow & steady tuuu :)

anggunpesona berkata...

Salam. Biar lambat asal selamat.

Lydia Miza berkata...

alahai..ye ke kak?saya ni rajin bw ngan BB , tak lama lg jd cam akak la kot?

Kalamhati berkata...

saba dess!keno try byk2 kali tu..=)

Izan Ishak berkata...

izan dah melepasi tahap kura2. skrg ni boleh lah jalan laju2 sket...tp tetap malas nak jenjalan~

Yasminhamid berkata...

saya pakai umobolie jer.. tak ada had.. so.. buat masa ni selamat la...

eelobor berkata...

saya lak internet dah laju giler, bandwith besar gedebak tapi x de mood nak update blog. tapi fb masih lagi still on....

ajumohit berkata...

celcom BB pun teruk, sesikit putus jek kejenya,,.,

Hanis Azla berkata...

saya pulak kat rumah okey sbb guna line streamix.. tp kat ofis yg lembab sikit.. hu..hu..

Azlan Strider berkata...

hehe..kalau akak tak reti akak letak je gmbar saya..confirm trafik mencurah2..hehehe

Regards,
-Strider-