selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 26 September 2010

"SAYA KURANG PANDAI MEMASAK" KATA IBU XYZ~~

selamat tengah hari semua
lmbat sket saya bersiaran hari ini
pagi2 tadi hanye bw sahaja..

tajuk n3 ari ini mcm klisekn???
jua utk saya
ada tidak org perempuan/gadis/wanita
yang mengaku on the spot:
"SAYA MEMANG TERER MEMASAK"
saya xprnah jumpa lgi setakat ini pengakuan itu
mungkin viewers pernah kot..

bagi diri saya..memang kita KURANG pandai memasak
bukan TIDAK pandai memasak
dua perkataan itu ada bezanya kn..

nasib baiklah..en suami saya dan anak4
jenis mudah makan..xcerewet..
asal saya masak dorang semua makan
tapi ada la juga..
time licin maksudnya saya sedaplah masakan saya
time xlicin..huhuhu..sendiri fahamkn...kureng shedap tu..

yg penting..setiap sajian saya mesti ada pembuka selera ini
di samping hidangan lauk dan sayuran..hehe
layannnnn.....


p/s: hah!!! hari ini mmg beruntung sb xpayah masak..pagi tadi kwn en somi ajak mkn nasi dagang...petang nati..kwn saya lak buat OH...

18 Rajin Komen:

JaJa'Z berkata...

hehehhe jaja pun kerengggg pandai gak memasak..untuk kesedapan tekak sendiri bleh la kan..hehhe..janji perut suami ngan jaja terisi.heheh..budu tu hubby jaja memang suka..tapi dia tak bleh makan sebab akan bersin la lepas tu..hehhe

sarah-najwan berkata...

ooo...alegik kot kalu bersin lps mkn budu...tapi tu lah penyedapnya..

Yasminhamid berkata...

sama la kita.. nak kata terer dak la.. tapi sikit-sikit tu pandai la. budu tu dah jadi pembuka sekera adam dan husband saya..

wan syamilah berkata...

sya mmg tk suka makan budu or lain2 makanan yg berbau...dh cuba tp tk blh...

Tanpa Nama berkata...

hehe...budu nge ulam mesti ada sbg penambat selera...kemah

nur berkata...

'saya terer masak- masak air dan masak megi..
ALL IN ONE

sarah-najwan berkata...

min--> mmg sedapkn..tapi awk sdiri xmkn ek?

syamila--> try la..perah asam limau sket..kureng la bau..

tanpa nama-->kemah sgguh..nyakuttt..

nur--> hehe.,,jangan terer tu je..kene gak blaja sket2..

Unknown berkata...

buase nye hari sabtu ahad memang
saye tak mask sebab ni hari untuk saye bercuti..
heheh..saye kan suri umah..
ahad hari untuk saye berehat dan bejalan2 saje..


saye pun tak boleh makn budu ni..
dah cube tapi tetap tak boleh masuk..
sebab dia berbau kot..
sambal belacan saje boleh la..

Unknown berkata...

selalunya kan orang yang kata dia tak pandai masak nih la kita kena prepare for the kejutan.. mesti sedap gila dia masak.. percayalah ehhe
kumanx "perfume" entry

sarah-najwan berkata...

diana-->awk suri rumah ek..jd terbalik la ek dgn wanita bekerja..kami masak sabtu ahad..ari keje..tgk keadaan..ki3

kuman-->ada benarnya kot..takkan ada ke org angkat bakul sdiri..tapi saya kurang pndai..101% betul..

Ciklinn berkata...

ciklinn agak pandai memasak.. muahhahahha

huhuhuh takde maknanya.... masak sardin campak2 jer teror..hahhahah

sedappnyerr gamborr tu.. leleh woo

sarah-najwan berkata...

cik linn--> wah!!! bagus lah pandai masak...saya ada gak campak2..kdg2 pong dale tong sampah..ki3

Unknown berkata...

owohhh..lamo doh x makan petai rebus nga budu..huuuuu

Ummi Hanie berkata...

salam,

baru2 ni sy brjinak2 mkn budu...hasilnyer...mmg best! ktagih lak...;p

aah kan,jrg la jumpe org ngaku pndei msk

sarah-najwan berkata...

apik pehe--> buat sdiri je apik petai tu..xsusah pom

ummi--> bestkn..pembuka selera time xlalu mkn..

Tie Lee berkata...

sero nok make budu gok la arini...he3
best napok....

sarah-najwan berkata...

das--> makn skrg..dan dok OZ..3 thun mu xdpt menikmati kesedapan B.U.D.U..

Norshahadah Rusli berkata...

sukerrrrrrr petaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hehehehe